۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۸

روحانی هم درگیر کلش شد

ایتنا- واعظی برای حل مشکل فیلترینگ بازی آنلاین محبوب کلش، از روحانی کمک خواست!
روحانی هم درگیر کلش شد


وزیر ارتباطات پیرو قولی که برای پیگیری اختلال ایجاد شده برای بازی کلش‌آوکلنز داده بود، موضوع را با رئیس جمهور نیز مطرح کرد.


به گزارش ایتنا از تسنیم، اواسط هفته گذشته برای چندمین بار دسترسی به بازی کلش‌آوکلنز با مشکل مواجه و سپس رفع شد.

هرچند که حسن کریمی قدوسی –مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای- این موضوع را ناشی از اختلال در شبکه اینترنت دانست اما عبدالصمد خرم آبادی -معاون قضایی دادستان کل کشور- درباره اختلال ایجاد شده در بازی "کلش‌آوکلنز" از اعمال محدودیت برای دسترسی به این بازی خبرداد و گفت: اکثریت قریب به اتفاق اعضای کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با اعمال محدودیت برای دسترسی به این بازی موافقت کردند.

بعد از این اظهارات و اعتراض کاربران این بازی در صفحه اجتماعی وزیر ارتباطات، محمود واعظی ضمن پاک کردن برخی کامنت کاربران اینترنت از صفحه شبکه اجتماعی خود که ظاهرا ادبیات مناسبی نداشتند، اظهار کرد: در چند پست اخیر اعتراضاتی به اختلال بازی کلش از سوی دنبال کنندگان صفحه اجتماعی من مطرح شده که این مطالب را به اطلاع کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه خواهم رساند.

وزیر ارتباطات همچنین گفت: مطالب مطرح شده را پیگیری خواهم کرد اگر چه در بعضی موارد به دلیل استفاده از ادبیات نامناسب مجبور به حذف آنها شدم.

اکنون بار دیگر وزیر ارتباطات طی پیامی اینستاگرامی گفته است که اگر چه موضوع بازی کلش در کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه تصمیم‌گیری شده ولی با توجه به قولی که داده بودم، امروز (روز گذشته) موضوع و مطالب مطرح شده را با رییس محترم جمهور مطرح کردم و امیدوارم به زودی مشکل حل شود.
کد مطلب: 47308
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام