۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۴

شکایت از اپل به خاطر نرم‌افزار فیس تایم

ایتنا- شرکت اپل به‌تازگی با یک شکایت جدید روبرو شده است و در این شکایت یک خانواده به خاطر مرگ دخترشان به دست راننده‌ای که از نرم‌افزار فیس تایم استفاده می‌کرده انجام گرفته است.
شکایت از اپل به خاطر نرم‌افزار فیس تایم


شرکت اپل به‌تازگی با یک شکایت جدید روبرو شده است و در این شکایت یک خانواده به خاطر مرگ دخترشان به دست راننده‌ای که از نرم‌افزار فیس تایم استفاده می‌کرده انجام گرفته است.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، نرم‌افزار فیس تایم یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای مکالمات تصویری اینترنتی در میان کاربران دستگاه‌های اپل است ولی به نظر می‌رسد که اپل به‌زودی باید به خاطر این نرم‌افزار در دادگاه حاضر شود.

یک خانواده آمریکایی از شرکت اپل شکایت کرده و درخواست غرامتی سنگین از این شرکت را دارند که در مرکز این شکایت، نرم‌افزار فیس تایم قرار گرفته است.

 

ماجرا از این‌ قرار است که دختر این خانواده در سال ۲۰۱۴ میلادی در یک تصادف رانندگی جان خود را از دست داده است و راننده‌ای که به دختر آن‌ها برخورد کرده بوده است، در حال استفاده از فیس تایم بوده است.

این خانواده در شکایت خود مدعی شده‌اند که اپل تمهیدات امنیتی مناسب برای پیشگیری از استفاده از نرم‌افزار فیس تایم در حال رانندگی را در نظر نگرفته بوده است و به همین دلیل نیز به‌نوعی مسبب این حادثه است.

در این حادثه فرد راننده در حال مکالمه ویدیویی با فیس تایم بر روی آیفون ۶ اس خود به دختر این خانواده برخورد کرده و علاوه بر دختر این خانواده، دختر خودش نیز براثر جراحات این تصادف از دنیا رفته است.

شرکت اپل دراین‌باره هیچ اظهارنظری نکرده است و به نظر می‌رسد که قصد دارد تا ماجرا را به‌صورت قانونی در دادگاه حل‌وفصل کند و علاقه‌ای به حل کردن ماجرا در پشت پرده ندارد.
 
کد مطلب: 47298
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام