۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۷

ارسال پیام از طریق آیفون می‌تواند این گوشی را از کار بیندازد

ایتنا- ارسال پیام از طریق برنامه Messages آیفون می‌تواند تمامی مدل‌های این گوشی که از سیستم عامل iOS 10 به پایین استفاده می‌کنند را دچار اختلال کند.
ارسال پیام از طریق آیفون می‌تواند این گوشی را از کار بیندازد


در بهار سال ۲۰۱۵ مشخص شد ارسال پیامی خاص از طریق آیفون که حاوی کاراکترهای مشخصی باشد می‌تواند منجر به از کارافتادن و اختلال در این گوشی شود. حالا مجددا مشکل مشابهی برای کاربران این گوشی ایجاد شده است.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از اسلش گیر، اگر چه اپل در سال گذشته برای حل مشکل مذکور یک وصله نرم‌افزاری عرضه کرد، اما برای حل مشکل جدید هنوز دست به کار نشده است.

کارشناسان هشدار می‌دهند ارسال پیام از طریق برنامه Messages آیفون می‌تواند تمامی مدل‌های این گوشی که از سیستم عامل iOS 10 به پایین استفاده می‌کنند را دچار اختلال کند.

این بار خود پیام ارسالی از طریق آیفون نیست که باعث قفل شدن گوشی یاد شده می‌گردد، بلکه فایل ضمیمه پیام متنی است که این خسارت را به بار می‌آورد. تلاش برای بازکردن فایل ضمیمه مذکور نتیجه ای جز قفل شدن گوشی به همراه نخواهد داشت. کاربران برای حل این مشکل باید برنامه پیام رسان آیفون را به طور اجباری ببندند.

فایل ضمیمه‌ای که باعث وقوع این مشکل در آیفون می‌شود یک فایل بسیار بزرگ و حاوی انبوهی از فهرست‌های تماس است. اپل اظهار امیدواری کرده که بتواند در آینده نزدیک مشکل یاد شده را برطرف کند.
کد مطلب: 47254
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام