۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰

احتمال افزوده شدن دکمه ویرایش به توییتر

ایتنا- اضافه کردن گزینه ادیت، از مهم‌ترین پیشنهادات کاربران به جک دوروسی است.
احتمال افزوده شدن دکمه ویرایش به توییتر


جک دورسی مدیر عامل توییتر از کاربران پرسیده که این شرکت برای ارتقا و افزایش خلاقیت در سال ۲۰۱۷ چه می تواند بکند و ظاهرا پاسخ های کاربران وی را به فکر افزودن دکمه ویرایش به توییتر انداخته است.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از ری کد، در میان انبوه پاسخ‌هایی که توسط کاربران توییتر برای جک دورسی مدیر عامل این شرکت ارسال شده این پاسخ بیش از بقیه پاسخ‌ها به چشم می خورد: افزودن دکمه ویرایش برای توییت‌ها.

اما کاربران پیشنهادات دیگری هم داشته‌اند. از جمله این پیشنهادات می‌توان به اضافه کردن دکمه بوک‌مارک و ارتقای امنیت و تسهیل ارسال گزارش در مورد مزاحمت‌ها اشاره کرد.

به دنبال ارسال پیشنهادات یاد شده دورسی گفته که توییتر در حال بررسی تمامی پیشنهادات ارائه شده و از جمله پیشنهاد مربوط به ویرایش توییت‌هاست.

دورسی حتی در مورد نحوه اضافه شدن دکمه ویرایش به توییتر هم پیشنهاداتی داده است. از جمله اینکه برای این کار ۵ دقیقه فرصت در نظر گرفته شود یا کاربران بتوانند هر زمان که تمایل داشتند عمل ویرایش را انجام دهند.

دورسی افزوده است: ما خیلی زیاد به این موضوع فکر می‌کنیم. با این حال وی وعده ای برای عملی کردن این پیشنهاد نداده است. زیرا بیم دارد که برخی کاربران بخواهند بعد از گذشت مدت زمان طولانی محتوای متون ارسالی را تغییر دهند.
کد مطلب: 47248
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام