۰
plusresetminus
دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹

افزایش محبوبیت پیام‌رسان هندی فیس بوک را نگران کرد

ایتنا - Hike Messenger هم تبادل پیام از طریق اینترنت بدون پرداخت هزینه را ممکن می‌کند و ۱۶ درصد از کاربران ان هم هندی هستند که معادل با ۱۶۰ میلیون نفر است.
افزایش محبوبیت پیام‌رسان هندی فیس بوک را نگران کرد


در ماه های اخیر یک پیام‌رسان هندی موسوم به Hike Messenger در حال افزایش محبوبیت است و این امر پیام‌رسان‌های رقیب مانند واتس‌اپ را که در تملک فیس‌بوک می‌باشد، نگران کرده است.


به گزارش ایتنا از فارس، ارزش این پیام‌رسان در حال حاضر ۱.۴ میلیارد دلار برآورد می‌شود. Hike Messenger که از دسامبر سال ۲۰۱۲ فعال شده توسط کوین میتال پسر سانیل میتال رییس شرکت Bharti Enterprises طراحی شده است.

این پیام‌رسان هم تبادل پیام از طریق اینترنت بدون پرداخت هزینه را ممکن می‌کند. واتس‌اپ که جز محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های موبایلی است هم‌اکنون بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه دارد و ۱۶ درصد از کاربران ان هم هندی هستند که معادل با ۱۶۰ میلیون نفر است. فعال شدن قابلیت تماس ویدئویی در واتس‌اپ محبوبیت آن را بیش از گذشته افزایش داده است.

اما رقیب هندی واتس‌‌اپ توانسته حدود ۱۰۰ میلیون کاربر به دست آورد و شاهد تبادل ۴۰ میلیارد پیام در ماه است. ۹۵ درصد از کاربران این پیام‌رسان هم هندی هستند که عمدتا در دهلی، بمبئی، احمدآباد و جیپور زندگی می‌کنند.

Hike Messenger از قابلیت جالبی موسوم به Video Stories برخوردار است که به کاربرانش امکان می‌دهد ویدئوهایی حداکثر ۲۰ ثانیه‌ای را به اشتراک بگذارند. کاربران می‌توانند این ویدئوها را با استفاده از فیلترها و برچسب‌های متحرک جذاب‌تر کنند. انبوهی از استیکرها هم این پیام‌رسان را به ابزاری جذاب مبدل کرده است.

ویدئوهایی تهیه شده به این شکل بعد از ۲۴ ساعت از بین می روند و البته به اشتراک‌گذاری مستقیم آنها با دوستان نیز ممکن است.
کد مطلب: 47182
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام