کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه سه بازی موبایلی توسط شرکت نینتندو در سال

5 دی 1395 ساعت 15:46

ایتنا- شرکت نینتندو (Nintendo) قصد دارد سالانه سه بازی موبایلی را عرضه کند.




طبق مصاحبه‌ای بین نماینده شرکت تاتسومی کیمیشیما ((TatsumiKimishima و خروجی رسانه‌ای ژاپنی محور کیوتو ان پی Kyoto NP))، شرکت نینتندو (Nintendo) ممکن است جهان بازی‌های تلفن همراه خود را فراتر از سوپر ماریو ران (Super Mario Run) ببرد.


به گزارش ایتنا به نقل از The Verge، کیمیشیما تصریح کرد که شرکت در نظر دارد از سال ۲۰۱۷، دو تا سه بازی را در سال منتشر کند. نینتندو در حال حاضر انتشار فایر امبلم (Fire Emblem) و انیمال کراسینگ (Animal Crossing) را بر روی موبایل برای سال بعد، علاوه بر نسخه اندروید سوپر ماریو ران، برنامه ریزی کرده است.

سوپر ماریو ران اولین حمله مناسب شرکت در بازی‌های موبایل پس از نرم‌افزار تلفن‌های هوشمند Miitomo می باشد. سوپر ماریو ران تنها در وسیله های iOS موجود است و در حالی که این بازی برای دانلود رایگان می باشد اما نسخه پیچیده‌تر آن ۹.۹۹ دلار است.
این بازی بنا بر گزارش‌ها بیش از چهل میلیون بار دانلود شده است، پس تعجب برانگیز نیست که نینتندو، توان انتشار بازی‌های بیشتر را داشته باشد. شرکت کیشیما اعلام کرد که سوپر ماریو ران نهایتا به ۱۰۰ میلیون دانلود خواهد رسید.


شرکت قبلا قول داده بود که نسخه موبایل شبیه‌ساز زندگی اجتماعی انیمال کراسینگ و استراتژی بتلر فایر امبلم را برای موبایل‌ها منتشر کند، اما با عملکرد بسیار عالی سوپرماریو ران، نینتندو استراتژی انتشار خود را در بازار بازی‌های هوشمند ۳۶.۶ میلیون دلاری گسترش خواهد داد.
کیشیما همچنین از تلاش شرکت نینتندو برای کاهش برخی نگرانی‌ها در میان سرمایه‌گذاران خبر داد. در حالی که سوپر ماریو ران به احتمال زیاد یک بازی بسیار پر سود خواهد بود، اما مخترعان از این بابت که این بازی تنها با قیمت ۱۰ دلار در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد، راضی نیستند.

کیشیما خاطرنشان کرده است که آینده مدل‌های تجاری بر آن نوع بازی‌ای که شرکت در حال ساخت آن است، بستگی خواهد داشت. اما نماینده نینتندو گفت که او خواهان ایجاد تجارت موبایل به عنوان منبع غنی از درآمد متمایز از تجارت نرم‌افزاری‌اش می‌باشد. از این رو این مسئله کمی متفاوت از گذشته است.
 


کد مطلب: 47160

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/47160/عرضه-سه-بازی-موبایلی-توسط-شرکت-نینتندو-سال

ايتنا
  https://www.itna.ir