کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ساعت‌های هوشمند مطابق پیش‌بینی‌ها جلو نمی‌روند

سايت خبری خبر آنلاین , 4 دی 1395 ساعت 11:26

ایتنا- عدم استقبال چشم‌گیر از ساعت‌های هوشمند، معادلات و محاسبات کمپانی‌های سازنده را بهم زد!




بازار ساعت‌های هوشمند از یک سو و ابزار و فناوری‌های پوشیدنی به دلیل گرانی مطابق پیش بینی‌های قبلی به جلو نمی‌روند و این برای سازندگان نگران‌کننده شده است.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، eMarketer قبلاً پیش‌بینی کرده بود که ۶۳.۷ درصد از آمریکایی‌ها یکی از ساعت‌های هوشمند را در دست خود انداخته و به‌صورت ماهانه از طریق آن به اینترنت وصل می‌شوند اما اینک این کمپانی در تصحیح پیش‌بینی خود این رقم را به ۳۹.۵ میلیون کاهش داده است.

این کمپانی همچنین قبلاً پیش‌بینی کرده بود که در سال ۲۰۱۶ بیش از ۶۰ درصد از جوانان آمریکایی ابزارهای مرتبط به فناوری‌های پوشیدنی ازجمله ساعت را با خود حمل خواهند کرد اما اینک این رقم را نیز به ۲۴.۷ درصد کاهش داد تا تأیید کند که وضعیت بازار پوشیدنی‌ها خیلی خوب نیست.

پیش از اینکه اپل ساعت هوشمند راهی بازار کند، بازار فناوری‌های پوشیدنی در اختیار ردیاب‌های هوشمند سلامت و فیتنس بود و کارشناسان دلیل رفتن مردم به‌سوی چنین ابزارهایی را لاغر شدن و ... اعلام کرده بودند اما به گفته کتی بویل از eMarketer قیمت بالای محصولات باعث شد تا مردم متوقف شوند و از خود بپرسند چرا باید قیمتی معادل یک گوشی هوشمند را پرداخت کرده و روی دست خود ببندند؟

یکی از دلایلی که اخیراً کمپانی سازنده ساعت هوشمند یعنی پبل توسط فیت بیت، سازنده ردیاب سلامتی خریده شد همین بود که وضعیت وخیم ابزارهای پوشیدنی را نشان می‌دهد.

موسسه eMarketer همچنین بااحتیاط درباره آینده ساعت‌های هوشمند پیش بینی‌های خود را متعادل کرده است و نوشته است که امسال فقط ۱۵.۸ درصد از مردم مالک ابزارهای پوشیدنی هستند و شاید تا ۲۰۲۰ این رقم به ۲۱ درصد برسد!


کد مطلب: 47120

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/47120/ساعت-های-هوشمند-مطابق-پیش-بینی-ها-جلو-نمی-روند

ايتنا
  https://www.itna.ir