کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک فعال بازار تجهیزات جانبی رایانه خبر داد

عرضه گسترده کارتریج‌های غیر اوریجینال به دلیل تقاضای بازار

فروش کالای غیر اصل به قیمت خود بلا اشکال است

خبرگزاری فارس , 4 دی 1395 ساعت 10:33

ایتنا- متاسفانه مواد مصرفی غیر اورجینال در بازار به وفور موجود است و این خواست خریدار است که این نوع مواد مصرفی در بازار عرضه شوند.




یک فعال بازار تجهیزات جانبی رایانه گفت: در حال حاضر سه نوع مواد مصرفی شامل مواد مصرفی اوریجینال، کامپتیبل شارژی در بازار موجود است که اگر کالای غیر اصل با قیمت کالای اصل به فروش نرسد، مانعی وجود ندارد.


به گزارش ایتنا از فارس، حسین بشیرنژاد در یک نشست خبری از عرضه گسترده مواد مصرفی غیر اوریجینال در بازار تجهیزات جانبی رایانه انتقاد کرد و گفت: متاسفانه مواد مصرفی غیر اورجینال در بازار به وفور موجود است و این خواست خریدار است که این نوع مواد مصرفی در بازار عرضه شوند.

به گفته وی، برنامه منسجمی به مرحله اجرا درآمده تا درباره غیراورجینال بودن مواد مصرفی شامل کارتریج و تونر به مصرف کننده اطلاع رسانی شود.

وی توضیح داد: بر اساس این برنامه اگر به خریدار درباره غیر اصل بودن کارتریج اطلاع‌رسانی شود و کالای غیر اصل با قیمت کالای اصل به فروش نرسد، مانعی وجود ندارد.
این ارائه دهنده رسمی تجهیزات جانبی رایانه تصریح کرد: در حال حاضر سه نوع مواد مصرفی در بازار موجود است که شامل مواد مصرفی اورجینال، کامپتیبل و ریفیل (شارژی) است که فروشنده موظف است در مورد تمام این کالاها به صورت کامل به خریدار اطلاع رسانی کند.

وی گفت: بنابراین گارانتی کننده رسمی مجازاست بنا بر خواست و نیاز مصرف کننده محصولات کامپتیبل را با بسته بندی و لیبل مشخص وارد بازار کند و دستگاه خریدار را بابت استفاده از این کارتریج ها ضمانت کند.


کد مطلب: 47118

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/47118/عرضه-گسترده-کارتریج-های-غیر-اوریجینال-دلیل-تقاضای-بازار

ايتنا
  https://www.itna.ir