۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۳

سرانجام سامسونگ راز آتش سوزی گالکسی را فاش کرد

ایتنا - روز گذشته گزارشی منتشرشده که در آن سامسونگ متوجه شده دقیقا چه مشکلی در باتری گلکسی نوت ۷ وجود داشت که خسارت ۵ میلیارد دلاری برای این شرکت به‏ جا گذاشته است.
سرانجام سامسونگ راز آتش سوزی گالکسی را فاش کرد


گزارشی منتشرشده که در آن سامسونگ متوجه شده دقیقا چه مشکلی در باتری گلکسی نوت ۷ وجود داشت که خسارت ۵ میلیارد دلاری برای این شرکت به‏ جا گذاشته است.


به گزارش ایتنا از دنیای اقتصاد، با اینکه سامسونگ دو بار گوشی هوشمند Galaxy Note 7 را به علت انفجار آن فراخوانی کرده و درنهایت این فبلت را از بازار جمع کرد، در ابتدا قادر به مشخص کردن علت این اتفاق و تکرار آن در آزمایشگاه نبود. اما روز گذشته گزارشی منتشرشده که در آن سامسونگ متوجه شده دقیقا چه مشکلی در باتری گلکسی نوت ۷ وجود داشت که خسارت ۵ میلیارد دلاری برای این شرکت به‏ جا گذاشته است. با این حال این شرکت این علت را اعلام نکرده است.

این شرکت در ادامه گفت که نتایج تحقیقات داخلی خود را با شرکت مشاوره امنیت و صدور گواهی‏نامه UL در آمریکا به اشتراک گذاشته است. بااینکه این کمپانی قول انتشار گزارشی در مورد علت اصلی انفجارها تا پایان سال میلادی جاری را داده بود، تابه‏ حال آمادگی انتشار نتایج تحقیقات خود به ‏صورت عمومی را نداشته است. گزارش اخیر طراحی باتری گلکسی نوت ۷ را مقصر اصلی انفجار و آتش‏‌سوزی‏‌ها دانست، چراکه سامسونگ برای حفظ ظاهر ظریف دستگاه، نازک‌‏ترین باتری با بیشترین گنجایش ممکن را می‏ خواست.
کد مطلب: 47056
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام