کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افزایش نیافتن بودجه آی‌تی کشورهای منطقه بنلوکس

30 آذر 1395 ساعت 12:27

ایتنا- تصمیم گیرندگان آی تی مستقر در منطقه بنلوکس از همسایگان اروپایی خود کمتر نسبت به افزایش بودجه ی آی تی در سال ۲۰۱۷ امیدوارهستند.




طبق یافته‌های تحقیقات مرکز تک تارگت (Tech Target) در مجموع ۲۸ درصد از تصمیم گیرندگان در سازمان‌های مرتبط با بنلوکس(شامل بلژیک، هلند و لوکزامبورگ) انتظار دارند که بودجه آی‌تی آنها در سال ۲۰۱۷ نسبت به ۱۲ ماه گذشته، بالاتر رود. این امر در مقایسه با ۴۳ درصد در شمال اروپا، ۳۴ درصد در کشور های آلمانی زبان، ۳۹ درصد در انگلستان، ۳۵ درصد در فرانسه و ۳۶ درصد در شرق اروپا اهمیت می‌یابد.


به گزارش ایتنا از رایورز از سی‌نت، بخشی از دلایل رهبران آی‌تی در منطقه بنلوکس این است که می‌توانند درجه خدمات را با بودجه پایین‌تر یا ثابت با استفاده از محاسبات کلود حفظ کنند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که تصمیم‌گیرندگان آی‌تی منطقه بنلوکس نگاهی به دریافت پول بیشتر، با ۵۶ درصد انتظار خرج بیشتر در سال آینده، برای خدمات کلود دارند.
هزینه اضافه بر کلود، بر طبق بررسی‌ها، به معنی فرض‌های بودجه فناوری با کمترین احتمال به افزایش در سال بعد می‌باشد.


تنها ۴ درصد از کارشناسان آی‌تی توقع دارند که بودجه برای شبکه و سرورهای فرض شده در سال ۲۰۱۷ افزایش یابد و ۸ درصد فکر می‌کنند که هزینه‌های ذخیره‌سازی فرض شده بالاتر خواهد بود.
در اینجا تنها بودجه تکنولوژی موردنظر توسط افزایش محاسبات کلود مطرح نمی‌باشد، بلکه بودجه کارکنان آی‌تی در منطقه بنلوکس نیز انتظار می‌رود که ۳۷ درصد کاهش یابد.

تصمیم گیرندگان آی‌تی بنلوکس هم اکنون نیز نمی‌دانند که آیا بودجه آی‌تی سال آینده میلادی آنها افزایش خواهد یافت یا خیر و این در حالی است که آنها انتظار افزایش ۲۹ درصدی این بودجه را دارند.

اطلاعات بیشتر درباره نظرسنجی‌هایی که مرکز تک تارگت درباره اولویت‌های آی‌تی انجام داده به قرار زیر است:
- اقتباس محاسبات کلود در اشکال مختلف آن در سال ۲۰۱۷ اولویت در منطقه شمال اروپا می‌باشد.
- علاقه رو به رشد در حفظ حریم خصوصی شبکه، امنیت و مدیریت وجود دارد اما SDN و NFV هنوز هم عقب مانده‌اند.
- در ۱۲ ماه آینده خریداران شرکت فناوری اطلاعات به سمت افزایش ترکیبی آمادگی امکانات مرکز داده خود حرکت می‌کنند.
 


کد مطلب: 47049

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/47049/افزایش-نیافتن-بودجه-آی-تی-کشورهای-منطقه-بنلوکس

ايتنا
  https://www.itna.ir