۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۹

پاسخ مدیر عامل مخابرات به منتقدان فروش تلفن ثابت

ایتنا- مدیر عامل شرکت مخابرات ایران: با ارائه مجوز به شرکت‌های FCP اکنون تنها مخابرات مسوولیت واگذاری خط‌های جدید تلفن ثابت را برعهده ندارد.
پاسخ مدیر عامل مخابرات به منتقدان فروش تلفن ثابت


به گزارش ایتنا از ایسنا، رسول سراییان در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد افرادی که در صف خرید تلفن ثابت مانده‌اند و برنامه مخابرات برای حل این مشکل، اظهار کرد: در حوزه تلفن ثابت اکنون با ایجاد ۱۷ شرکت FCP دیگر تنها مخابرات مسوولیت تامین تلفن ثابت را برعهده نداشته و مانند تلفن همراه که می‌توان سیم‌کارت آن را از سوی سه اپراتور دریافت کرد، در خصوص تلفن ثابت نیز مردم می‌توانند از این شرکت‌ها خرید داشته باشند.


وی ادامه داد: البته با این وجود ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم که براساس امکانات و ظرفیت‌های موجود بتوانیم نیازهای مردم را پاسخ‌ داده و برطرف کنیم.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران همچنین اظهار کرد: در هر صورت در برنامه ره‌نگاشت پنج ساله مشتری برای شرکت مخابرات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و تلاش داریم شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که رضایت مشتری و پاسخ‌گویی به نیازهای او در اولویت قرار داشته باشد.

وی ادامه داد: بر همین اساس به طور دائم وضعیت خدمات خود را رصد کرده و اشکالات موجود برطرف می‌کنیم البته در این زمینه با توجه به گستردگی شبکه مخابرات در سراسر کشور طبیعتا شرایط یک نواختی وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، طی سال‌های اخیر واگذاری خطوط تلفن ثابت با دشواری‌های متعدد همراه شده و در مناطق مختلف تهران و کشور گاهی مردم برای خرید یک خط تلفن ثابت مدت‌ها در انتظار می‌مانند.

این در حالی است که وزارت ارتباطات با تصویب تعرفه‌های جدید شرایطی فراهم کرده است که قیمت هر خط تلفن ثابت از ۵۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کند. بدین ترتیب مشترکان برای خرید خط تلفن ثابت ابتدا ۱۰۰ هزار تومان پرداخت کرده و پس از آن مابقی مبلغ را در اقساط ۳۶ ماهه بر روی قبض‌های تلفن خود پرداخت می‌کنند.
کد مطلب: 47035
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام