۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۳

استفاده از قابلیت ورود یک مرتبه‌ای به حساب کاربری در سیستم عامل جدید ساعت اندروید ویر ۲ گوگل

ایتنا- شرکت گوگل از قابلیت ورود یک مرتبه‌ای به حساب کاربری در سیستم عامل جدید ساعت اندروید ویر ۲ (Android Wear) استفاده خواهد کرد.
استفاده از قابلیت ورود یک مرتبه‌ای به حساب کاربری در سیستم عامل جدید ساعت اندروید ویر ۲ گوگل


این روزها ممکن است که هیجان کاربران نسبت به ساعت‌های هوشمند کمتر از قبل شده باشد، اما شرکت گوگل قصد دارد با ارائه قابلیت‌های جدید در آخرین نسخه سیستم عامل ساعت خود یعنی اندروید ویر، کاربران را تشویق به استفاده از گجت‌های پوشیدنی کند.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از Theverge، اندروید ویر ۲ در ابتدای سال آینده به بازار عرضه خواهد شد و مدتی پیش شرکت گوگل نسخه پیش نمایش سازندگان (Developer’s Preview) این سیستم عامل را به همراه قابلیت‌های جدید بسیاری در اختیار طراحان اپلیکیشن قرار داد. این سیستم عامل علاوه بر این قابلیت‌های جدید از ویژگی‌های منحصر به فرد نسخه پیشین نیز برخوردار است.


یکی از مشخصه‌های سیستم عامل اندروید ویر دو، قابلیت ورود یک مرتبه‌ای به حساب کاربری خود است. این ویژگی که هم برای سیستم‌ عامل اندروید و هم iOS وجود دارد، به کاربران این قابلیت را می‌دهد تنها با لمس یک گزینه بر روی ساعت هوشمند، صفحه اجازه امنیتی بر روی گوشی فعال کرده و پس از اجازه دادن کاربر ساعت می‌تواند به ویژگی‌های مرتبط با حساب کاربری گوگل دسترسی داشته باشد.

قابلیت دیگر این سیستم عامل که به طراحان اپلیکیشن‌ها کمک شایانی خواهد کرد، توانایی خرید درون برنامه‌ای بوده که باعث می‌شود تا خرید از پلی استور گوگل و یا درون برنامه‌های مختلف با استفاده از ساعت هوشمند، امری بسیار ساده‌تر از پیش شود.
شرکت گوگل اعلام کرده است که نسخه نهایی اندروید ویر ۲ را بر اساس بازخورد نظرات و پیشنهادات طراحان اپلیکیشن‌ها ارائه خواهد کرد تا این سیستم عامل بتواند از هر جهت کاربر پسندتر شود. همچنین ذکر این نسخه نیز قابل اهمیت است که قابلیت کشیدن انگشت بر روی رخدادها (Notification) که در اولین نسخه‌های اندروید ویر وجود داشت نیز به این سیستم عامل باز خواهد گشت. در اندروید ویر جدید دیگر خبری از فشردن دکمه سخت افزاری ساعت برای بازگشت، نیست.

یکی از نکته‌های دیگری که بسیار برای کاربران خوشحال کننده خواهد بود، پشتیبانی اندروید ویر ۲ از تمامی اپلیکیشن‌های اندروید ویر ۱ است. البته گوگل سازندگان را به هماهنگ سازی این اپلیکیشن‌ها برای اندروید ویر ۲ تشویق کرده است، چرا که با این کار، کاربران می‌توانند برنامه‌های خود را مستقیما از روی خود ساعت نصب کرده و دیگر نیازی به متصل سازی آن به گوشی هوشمند برای این کار نخواهد بود.

نسخه چهارم پیش نمایش اندروید ویر ۴ بر روی ساعت هواوی و ساعت اوربین (Urbane) ال جی هم اکنون در دسترس می‌باشد. کاربران عمومی نیز باید تا اوایل سال آینده برای امتحان کردن این سیستم عامل بر روی ساعت‌های هوشمند خود صبر کنند.
 
کد مطلب: 47004
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام