۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۹

به روزرسانی گوگل درایو انتقال محتوای آیفون به اندروید را ساده‌ کرد

ایتنا - گوگل به کاربران توصیه کرده که تهیه نسخه پشتیبان در زمانی صورت بگیرد که آیفون به برق متصل است و وای‌فای نیز روشن است.
به روزرسانی گوگل درایو انتقال محتوای آیفون به اندروید را ساده‌ کرد


گوگل خدمات گوگل درایو را به روز کرد تا انتقال محتوای آیفون به گوشی های اندرویدی تسهیل شود. این شرکت با انتشار دستورالعملی جزییات مربوطه را نیز تشریح کرده است.


به گزارش ایتنا از فارس، کاربران برای استفاده از این خدمات باید برنامه گوگل‌درایو را از فروشگاه اپل بارگذاری کنند و دستورالعمل‌های مربوط به تهیه نسخه پشتیبان را اجرا کنند.

آنان باید بدین منظور مسیر Menu > Settings > Backup را طی کرده و فهرست تماس‌ها، رویدادها تقویم و عکس‌ها و ... خود را در محیط این برنامه همگام‌سازی کنند.

گوگل به کاربران توصیه کرده که تهیه نسخه پشتیبان در زمانی صورت بگیرد که آیفون به برق متصل است و وای‌فای نیز روشن است. البته تکمیل این فرایند به چندساعتی زمان نیاز دارد. همچنین برنامه یاد شده باید باز باقی بماند و نمایشگر نیز باید روشن باشد.

پس از تکمیل این فرایند زمانی که کاربران آندروید وارد حساب کاربری خود در گوگل درایو شوند، خواهند دید که فهرست‌های تماس انها و دیگر اطلاعات آیفون نیز به مجموعه اطلاعات قبلی اضافه شده است. گوگل در ماه‌های اخیر برنامه‌های متعددی برای جلب نظر کاربران گوشی آیفون به استفاده از خدمات و برنامه‌های خود به اجرا گذاشته است.
کد مطلب: 46993
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام