۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۵

انتشار اپلیکیشن تی‌وی‌اپ برای آیفون، آیپد و اپل تی‌وی

ایتنا- شرکت اپل (Apple) اپلیکیشن تی وی اپ (TV App) را برای آیفون، آیپد و اپل تی وی منتشر کرد.
انتشار اپلیکیشن تی‌وی‌اپ برای آیفون، آیپد و اپل تی‌وی


شرکت اپل در چند ماه گذشته توجه ویژه‌ای به اپل تی وی (Apple TV) داشته و هر روز بر روی ایده‌های جدیدی که استفاده از این سرویس را لذت بخش‌تر کرده، کار می‌کند. این شرکت چندی پیش سیستم "ورود یک مرتبه‌ای به حساب کاربری" را برای تمامی سرویس‌های خود از جمله آیفون و آیپد و اپل تی وی عرضه کرد تا کاربران با راحتی بیشتری به تماشای برنامه‌های چند رسانه‌ای خود بپردازند. حال این شرکت با قدمی دیگر در این راه، به پیش می‌رود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از Theverge، شرکت اپل به تازگی اپلیکیشن تی.وی.اپ(TV App) را برای آیفون، آیپد و اپل تی وی برای کاربران آمریکایی منتشر کرده است.
این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد مرکزی بر روی گوشی هوشمند، آیپد و یا اپل تی وی خود داشته تا به وسیله آن در میان صدها فیلم و سریال به جست‌وجو پرداخته و آنها را تماشا کنند. این مرکز حاوی تمامی فیلم‌ها و سریال‌هایی که کاربران توسط شبکه‌‌های تلویزیونی مختلف و یا با استفاده از نرم‌افزار آی.تیونز تهیه کرده‌اند می‌باشد.


با اینکه اپلیکیشن تی وی اپ شرکت اپل قابلیت‌های بسیار خوبی را برای آیفون و آیپد به ارمغان آورده است، قدرت اصلی و ویژگی‌های بارز آن در اپل تی وی خود را نشان می‌دهد. این اپلیکیشن یک رابط کاربری کاملا جدید را در اپل تی وی به وحود آورده که به کاربران این اجازه را می‌دهد که به سادگی به تماشای فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه‌ی خود بپردازند.

متاسفانه این اپلیکیشن هنوز به بلوغ واقعی خود نرسیده و دارای مشکلات متعددی است که احتمال می‌رود در آینده‌ای نزدیک برطرف شوند. یکی از این مشکلات عدم وجود چندی از نام‌های مطرح در لیست برنامه‌های اپلیکیشن تی وی اپ، مانند شبکه نت فلیکس (Netflix)، بوده و به علاوه قابلیت جدید "ورود یک مرتبه‌ای به حساب کاربری" با تمام سرویس‌های این برنامه سازگار نیست. هنوز قسمت‌های زیادی باید مورد بررسی قرار بگیرند تا تی وی اپ بتواند به یک برنامه بی‌نقص تبدیل شود.

نرم‌افزار تی وی اپ بر روی سیستم‌های آی او اس ۱۰.۲ و تی وی او اس ۱۰.۱ به صورت پیش‌فرض نصب بوده و کاربران می‌توانند این سیستم‌های خود را از هم اکنون به این نسخه‌ها به‌روزرسانی کنند.
شرکت اپل امیدوار است با عرضه نسخه‌های جدید TV App، شاهد برطرف شدن هرچه زودتر مشکلات این اپلیکیشن شده و بتواند عرضه جهانی آن را نیز در آینده‌ای نزدیک شاهد باشد.
 
کد مطلب: 46981
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام