۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۵

فناوری جدید چاپگرهای رنگی برای سازمان‌ها و کاربران

ایتنا- در این سیستم‌ها، از محافظت‌های امنیتی نیز کمک گرفته شده تا بتوان به‌وسیلۀ آنها، فایل‌های شخصی را به صورت ایمن منتقل و چاپ کرد.
فناوری جدید چاپگرهای رنگی برای سازمان‌ها و کاربران


چاپگرها امروزه از رایج‌ترین ابزارهای جانبی سازمان‌ها به شمار می‌روند. چاپگرهای رنگی علاوه بر کارایی‌های چاپگرهای سیاه و سفید، دارای رنگ‌های بیشتری هستند و همچنین برای چاپ عکس در هر اندازه‌ای مناسب می‌باشند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ITP، شرکت OKI Europe اذعان می‌دارد که با فناوری جدید، مدل‌های جدید چاپگر برای همۀ اقشار و اصناف را از منازل و دارات کوچک گرفته تا شرکت‌های بزرگ در نظر گرفته است و به همین خاطر هم می‌تواند با در نظر گرفتن فضای ذخیره و انبار، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان و در نظر گرفتن فاکتورهایی از این دست، نیاز همۀ افراد را تأمین کند و همچنین تغییرات بازار و به‌روزرسانی فناوری و امکانات را نیز در نظر بگیرد.

ماتیاس میلیتزر (Mathias Militzer)، معاون شرکت OKI Europe، بر این باور بود که دستگاه‌های جدید می‌خواهد آنچه را که در محیط‌های کاری و سازمان‌ها از آن به عنوان چاپگر تعبیر می‌شود، تغییر دهد. به گفته وی، نگاهی به توانایی و قابلیت‌های نهفته در این دستگاه‌های مقرون به ‌صرفه، میزان صرفه زمانی و اقتصادی و نیز مناسب از نظر بهره‌وری را بخوبی به کاربران و سازمان‌ها ثابت می‌کند.


کاربران می‌توانند با به‌کارگیری این دستگاه‌ها، از مزایای سازمان دیجیتال خود بهره‌مند شوند. همه دستگاه‌های جدید، ویژگی‌های منحصر به فرد و جدیدی دارند و برای انتقال سریع فایل‌های بزرگ رنگی در یک شبکه از گیگابایت اترنت استفاده می‌کند.
گفتنی است در این سیستم‌ها، از محافظت‌های امنیتی نیز کمک گرفته شده تا بتوان به‌وسیلۀ آنها، فایل‌های شخصی را به صورت ایمن منتقل و چاپ کرد.

مدل‌های C612dn و C712dn این دستگاه‌ها، از تولیدات بسیار خوب، مناسب و قابل اطمینان با خروجی‌های باکیفیت و دارای سطح امنیت بالا است و همچنین از نظر هزینه نیز، کاملا اقتصادی است. این دستگاه چاپگر، مجهز به LED دیجیتال A3 است و مدل های C۸۲۳،۸۳C۸و۸۴۳ C نیز از مدل‌های مختلف این دستگاه است.

سیستم حاکم بر OKI، به گونه‌ای است که این قابلیت را دارد که از امکانات هوشمند و نرم‌افزار اکسپلورر SENDYS استفاده کند و بر طیف وسیعی از صنایع و بازارهای خرده فروشی و تخصصی چاپ سلطه یابد. چاپگرهای چندکاره نیز می‌توانند به ‌راحتی و با سرعت بالا از فایل‌ها اسکن بگیرند و در محیط‌های مختلفی که در ابتدا نیز به آنها پرداخته شد، مورد استفاده قرار گیرند.
 
کد مطلب: 46968
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام