۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۶

مصاحبه زنده مدیر توییتر با ادوارد اسنودن

ایتنا - با هشتگ #AskSnowden در اکانت توییترتان سوالاتی که از ادوارد اسنودن دارید را مطرح کنید تا به صورت زنده به آن پاسخ داده شود.
مصاحبه زنده مدیر توییتر با ادوارد اسنودن


علاقمندان به کسب اطلاع از تازه‌ترین دیدگاه‌های ادوارد اسنودن، افشاگر جاسوسی‌های سایبری کاخ سفید می‌توانند سوالات خود را در توییتر مطرح کنند تا در یک مصاحبه زنده اینترنتی از وی پرسیده شود.


به گزارش ایتنا از فارس، جک دورسی مدیرعامل توییتر تا ساعاتی دیگر با ادوارد اسنودن کارمند سابق سازمان سیا از طریق برنامه پخش زنده ویدئویی پریسکوپ گفتگو خواهد کرد و سوالاتی که از طریق توییتر ارسال شود را از این افشاگر می‌پرسد.

توییتر که همیشه محلی برای تضارب‌آرا و بحث و تبادل نظر میان کاربران مختلف بوده این بار شاهد حضور ادوارد اسنودن برای پاسخ‌گویی به سوالات متنوع است و این در حالی است که اسنودن خود در این شبکه اجتماعی دارای حساب کاربری است.

جک دورسی مدیر عامل توییتر خود از حامیان اسنودن است و قبلا خواستار عفو و بخشش وی توسط دولت آمریکا شده بود. مصاحبه یادشده ساعت ۹ صبح به وقت محلی آغاز می‌شود و از حساب کاربری @PardonSnowden قابل مشاهده است. کاربران می‌توانند با استفاده از هشتگ #AskSnowden سوالات خود را از اسنودن مطرح کنند.
کد مطلب: 46964
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام