۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۹
امکانات نرم‌افزاری جدید شبکه اجتماعی بزرگ جهان

رفع مشکل واکنش‌های زنده در فیس‌بوک

ایتنا- از آنجا که فیس‌بوک به جای شمردن واکنش‌های اضافی کاربران، از هر کاربر فقط یک واکنش می‌پذیرد، مشکل مورد نظر ما حل می‌شود چون با این اوضاع، واکنش تعداد واکنش‌هایی که به پست‌های اشتراکی، نشان داده می‌شود، حدود ۲۵ درصد کاهش می‌یابد.
رفع مشکل واکنش‌های زنده در فیس‌بوک


شواهد موجود نشان می‌دهد که فیس‌بوک سر وعدۀ خود، مبنی بر شفاف‌سازی در مورد کشف سیستم جدیدی برای جذاب کردن و زیباسازی بازدیدهای ویدیویی و اطلاعات تبلیغاتی ایستاده است. برای این منظور، این شبکه اجتماعی بزرگ،‌امکانات نرم‌افزاری جدیدی به سیستم خود افزوده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از انگجت، این شبکۀ اجتماعی، می‌خواهد مشکلات بیشتری را رفع کند و در ابتدا به سراغ واکنش‌های ویدیویی زنده رفته است.
احتمالا چیزهای در مورد ایموجی‌های احساسی (Reaction Emojis) که حین تماشای فیس‌بوک لایو (Facebook Live) روی صفحه ظاهر می‌شوند، می‌دانید؛ اکنون اگر می‌خواهید احساسات خود را در قالبی به غیر از تایپ کردن بروز دهید، فیس‌بوک قابلیت واکنش‌های زنده را در اختیارتان قرار داده است.

واکنش‌های زنده در واقع شکلک‌های انیمیشنی با حالات مختلفی هستند که می‌توانند روی صفحه استریم ویدئو ظاهر شوند. مضاف بر این، با اتمام استریم هم درصورتی‌که ویدئو را مجدداً پخش کنید می‌توانید واکنش‌های زنده را درزمانی که ویدئو در حال استریم بوده را هم مشاهده کنید.


شما می‌توانید حین حضور در فیس‌بوک لایو احساسات خود را با این ایموجی‌ها بیان کنید. این وب سایت، تعداد پست‌هایی که به اشتراک می‌گذارید یا تعداد کل ایموجی‌های احساسی که استفاده کرده‌اید را می‌شمارد.
با این اوصاف، ممکن است پیش خودتان حدس زده باشید که قرار است چه اتفاقی بیفتد. از آنجا که فیس‌بوک به جای شمردن واکنش‌های اضافی کاربران، از هر کاربر فقط یک واکنش می‌پذیرد، مشکل مورد نظر ما حل می‌شود چون با این اوضاع، واکنش تعداد واکنش‌هایی که به پست‌های اشتراکی، نشان داده می‌شود، حدود ۲۵ درصد کاهش می‌یابد.

در نهایت و مهم‌تر از هر چیز دیگر، هم استریمرها و هم بازدیدکنندگان از این پس می‌توانند بازخوردها و نظرات را در ویدیوهای زنده مخفی کنند. اگرچه این امکانات، جزو گزینه‌هایی به حساب می‌آیند که این سرویس استریم ویدیو را سرگرم کننده‌تر می‌سازند، اما در چند وقت اخیر بسیاری از کاربران نسبت به فعالیت کامنت‌های آزاردهنده آنها شکایت کرده‌اند.

همچنین فیس بوک فهمید که بین تعداد پست‌های اشتراکی در مسیرهای مختلف، اختلاف وجود دارد. برای مثال، تعداد پست‌های یک وب سایت، در اپلیکیشن FB ممکن است از تعداد پست‌های موجود در جست‌وجو از طریق نوار جست‌وجو متفاوت باشد.
این شرکت نمی‌دانست که این مشکل از کجا نشات می‌گیرد، در نهایت هم به این نتیجه رسیدند که مشکلی در به‌روزرسانی وجود داشته و موجب ایجاد اشکال در داده‌ها شده است.

بزرگ‌ترین و منطقی‌ترین قابلیت نرم‌افزاری جدید سرویس لایو، امکان استریم زنده ویدئو در گروه‌ها و رویدادهاست. به عنوان مثال می‌توانید بخش‌های مهمی از یک برنامه مثل موسیقی را که در آن حضور داریدبرای مخاطبین خود استریم کنید تا آنها نیز بتوانند همچون شما، در عین نداشتن حضور فیزیکی از تماشای موقعیت لذت ببرند.
 
کد مطلب: 46941
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام