کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

باز انتشار عکس‌های قدیمی در فیس بوک بدون رضایت کاربر

خبرگزاری فارس , 20 آذر 1395 ساعت 13:13

ایتنا- گاهی آسیب‌پذیری‌های فیس‌بوک، می‌تواند اتفاقات جالبی مثل اعلام خبر مرگ بسیار از کاربرانش یا بازنش عکس‌های قدیمی کاربرانش به همراه داشته باشد .




یک نقص فنی در فیس‌بوک موجب شده تا عکس‌های قدیمی کاربران بدون کسب رضایت از آنها مجددا در تایم لاین و فیدخبری افراد نمایش داده شود.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از تک پورتال، بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی نسبت به موضوع مذکور اعتراض کرده و می‌گویند فیس‌بوک حق ندارد بعد ازماه‌ها و سال‌ها داده‌های قدیمی کاربران را در دسترس همه کاربران قرار دهد.

این عکس ها گاهی بر روی دیوار هر کاربر و گاهی بر روی تایم لاین عمومی فیس بوک نمایش داده می‌شود که به خصوص این مورد اخیر موجب نارضایتی کاربران شده است.

کاربران که از انجام این اقدام بدون کسب رضایت از خود عصبانی هستند می‌گویند این نگرانی وجود دارد که بازنشر بدون اجازه این نوع اطلاعات به برخی سواستفاده‌ها منجر شود.

فیس‌بوک در واکنش به این اعتراض‌ها می‌گوید یک آسیب‌پذیری ناشناخته موجب وقوع این مشکل شده و این شبکه اجتماعی در تلاش است تا مشکل مذکور را برطرف کند. چندی قبل وقوع یک مشکل دیگر در فیس‌بوک باعث شده بود تا این سایت از مرگ میلیون‌ها نفر از کاربران خود خبر دهد.


کد مطلب: 46902

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/46902/باز-انتشار-عکس-های-قدیمی-فیس-بوک-بدون-رضایت-کاربر

ايتنا
  https://www.itna.ir