۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار:

ضریب نفوذ تلفن ثابت در شهرها 37 درصد و در روستاها 27 درصد است

ایتنا - در کردستان در سال ۹۲ روستاهای اینترنت دار ۱۰ روستا بودند که اکنون به ۳۴۰ روستا افزایش پیدا کرده است.
ضریب نفوذ تلفن ثابت در شهرها 37 درصد و در روستاها 27 درصد است


مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ضریب نفوذ تلفن ثابت در شهرها را ۳۷ درصد و در روستاها ۲۷ درصد عنوان کرد.


به گزارش ایتنا از فارس، علی کارگزار ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات که با حضور وزیر ارتباطات در استان‌داری کردستان انجام شد، اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران در راستای وظایف خود خدمات متنوعی را به شهروندان ایران به ویژه کردستان ارائه می‌دهد و در این استان نیم میلیون کاربر تلفن ثابت داریم.

وی بیان کرد: یک هزار و ۵۰۲ روستا در استان کردستان دارای ارتباط تلفن خانگی هستند و یک هزار و ۶۰۰ روستا نیز به ارتباط دسترسی دارند.

وی به ضریب نفوذ تلفن ثابت پرداخت و ضریب نفوذ تلفن ثابت در شهرها را ۳۷ درصد و در روستا ۲۷ درصد عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار یادآور شد: بیشتر خدمات در حوزه ارتباطات ثابت از سال ۹۲ انجام شده و تعداد خدمات دیتا شامل ۳۸۲ مرکز دیتاست که قابل توجه بوده و در سال ۹۲ فقط ۴۸ مرکز بوده که به هشت برابر رسیده است.

کارگزار همچنین به پورت‌های ای.دی.اس.ال پرداخت و گفت: این پورت‌ها نیز در حال حاضر به ۸۱ هزار رسیده است در حالی که در ابتدای دولت ۲۳ هزار پورت بوده است.

وی اضافه کرد: در بخش روستایی اتفاقات خوبی افتاد در راستای پیاده‌سازی شعار سال که مقام معظم رهبری شعار اقدام و عمل را اعلام کردند خدمات پایداری را در شهر و روستاها ارائه کردیم.

وی یادآور شد: در کردستان نیز اتفاقات خوبی افتاد به طوری که در سال ۹۲ روستاهای اینترنت دار ۱۰ روستا بودند که اکنون به ۳۴۰ روستا افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار اضافه کرد: ظرفیت پهنای باند نیز اکنون چهار برابر است و همه خدماتی که انجام شده نشان‌دهنده همدلی مسؤولان استان کردستان است که بستر لازم را در استان ایجاد کرده‌اند.
کد مطلب: 46890
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام