۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۵
گوگل چه می‌کند؟

آزمایش فناوری شرکت Magic Leap در دنیای واقعی

ایتنا- شرکت Magic Leap به زودی، فناوری خود را در دنیای واقعی، آزمایش خواهد کرد.
آزمایش فناوری شرکت Magic Leap در دنیای واقعی


شاید شما هم نام مجیک لیپ(Magic Leap) را شنیده باشید؛ شرکتی که گوگل با تخصیص بودجه ۵۰۰ میلیون دلاری و با همراهی برخی دیگر آن را راه‌اندازی کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از انگجت، تاکنون به غیر از این نکته، اطلاعات خاصی در مورد این شرکت در دست نیست.

آنچه می‌دانیم این است که مجیک لیپ یکی از شرکت‌های فعال در حوزه فنّاوری است که دفتر اصلی‌اش هم در فلوریدا قرار دارد و مطابق اطلاعات منتشره، دست به کار تولید نوعی هدست «واقعیت آمیخته» شده است.
این هدست ظاهراً از پروژکتورهایی کوچک برای ترکیب نمودن نور مصنوعی ایجادشده با دنیایی بهره می‌گیرد که درست مقابل دیدگان شما قرار دارد و به نوعی واقعیتی که پیش رویتان هست را با ارسال جلوه‌های بصری روی چشمانتان «افزوده» یا غنی می‌کند.

با اینحال، Magic Leap، این شرکت فوق‌العاده مرموز، یک پست در سایت Glassdoor گذاشته و در آن لیستی از مشاغل را درج کرده و در این لیست، به دنبال مهندسان کاری و پرتلاشی است که بتوانند با دستگاه‌ها کار کنند و اطلاعات مورد نیاز را از موقعیت‌های موجود در جهان واقعی، گردآوری نمایند.
این موقعیت شغلی، شامل نصب، راه‌اندازی و استفاده از تجهیزات دارای دقت بالا برای مشاهده رفتار کاربر در محیط خانگی است.


Magic Leap اعلام کرده که در سال جاری میلادی، با همکاری Twilio، یک جنگ ستارگان، به راه خواهد انداخت، هرچند فناوری که این شرکت می‌خواهد به دنیا تقدیم کند، هنوز در هاله‌ای از ابهام است.

البته لیستی که این شرکت ارائه کرده، همانند دیگر کارهای شرکت، مبهم است و بسختی می‌توان استنباط کرد که منظور از چیزهایی که در این لیست نوشته شده، چیست.
اما یک چیز روشن و واضح است، و آن این است که استخدام جدید این شرکت، در دفتر مرکزی شرکت واقع در پلنتیشن(Plantation ) ایالت فلوریدا انجام خواهد شد و به همین خاطر مردمی که در حوالی این شرکت زندگی می‌کنند می‌توانند اولین کسانی باشند که دستگاه واقعیت آمیخته این شرکت را می‌بینند.

برخی از عناوین لیست مورد نظر این شرکت به این شرح است:
این موقعیت شغلی، شامل گردآوری اطلاعات با دستگاه‌های Magic Leap در دنیای واقعی است. این شغل، شامل نصب، راه‌اندازی و استفاده از تجهیزات دارای دقت بالا برای مشاهده رفتار محیط اطراف و کاربر در محیط خانگی است. متقاضیان، در دفتر مرکزی شرکت در پلنتیشن فلوریدا کار خواهند کرد و برای گردآوری اطلاعات، به مناطق اطراف دفتر خواهند رفت.

باز معلوم نیست که این شرکت زیرمجموعه گوگل، چه در سر دارد و غول دنیای فناوری کدام ایده جدید را هدف گرفته است،‌موضوعی که برای تحلیلگران و رسانه‌ها فوق‌العاده حائز اهمیت است.
 
کد مطلب: 46878
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام