کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیش‌بینی ادامه رکود برای اچ‌تی‌سی

17 آذر 1395 ساعت 19:02

ایتنا- به نظر می‌رسد که شرکت اچ‌تی‌سی شرایط چندان خوبی را پشت سر نمی‌گذارد زیرا آمار و ارقام و پیش‌بینی‌ها خبر از افت شدید این شرکت در سال 2016 داشته‌اند.




به نظر می‌رسد که شرکت اچ‌تی‌سی شرایط چندان خوبی را پشت سر نمی‌گذارد، زیرا بطوری که آمار و ارقام و پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند، این شرکت در سال ۲۰۱۶ افت شدیدی داشته است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، هر چند از نظر کاشناسان شرکت اچ‌تی‌سی یکی از شرکت‌های رو به افول در بازار تلفن‌های همراه هوشمند به‌ حساب می‌آید،‌با این وجود آمار و ارقام مربوط به سال ۲۰۱۶ این شرکت نیز این موضوع را به صراحت تائید می‌کنند.

با توجه به این‌که تنها چند هفته از سال ۲۰۱۶ باقی مانده است، به‌ هیچ‌ عنوان نباید انتظار بهبود شرایط این شرکت را داشت و از همین رو بنگاه‌های تحلیلی نیز با پیش‌بینی هفته‌های باقی مانده، شرایط این شرکت در آستانه سال نوی میلادی را رو به رشد ارزیابی نکرده‌اند.

 

بخش تلفن‌های همراه هوشمند این شرکت در این دوره شرایط مطلوبی را پشت سر نگذاشته است، با این وجود به نظر می‌رسد که ناامیدی اصلی در این کمپانی مربوط به محصول واقعیت مجازی مشهور آن یعنی عینک وایو بوده است.

گزارش‌های منتشره نشان از میزان اندک فروش این عینک در مقایسه با پیش‌بینی‌های انجام‌شده داشته‌اند که این امر موجب شده است تا علاوه بر بازار تلفن‌های همراه هوشمند، شاهد رکود شدید در تمامی بخش‌های دیگر این شرکت تایوانی نیز باشیم.

شایان ذکر است که پیش‌بینی‌ها حاکی از آن هستند که این وضعیت در سال ۲۰۱۷ بهبود نخواهد یافت و کمبود اجزای کلیدی برای ساخت عینک وایو و همچنین سیاست قیمت‌گذاری این محصول، نهایتا فروشی ۶۰۰ هزار عددی برای آن به ارمغان خواهد آورد.
 


کد مطلب: 46852

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/46852/پیش-بینی-ادامه-رکود-اچ-تی-سی

ايتنا
  https://www.itna.ir