کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه بیش از یک میلیارد همراه مجهز به شبکه 4G در سال 2016

19 آذر 1395 ساعت 18:51

ایتنا- به‌تازگی پیش‌بینی‌های ویژه‌ای از میزان کلی فروش تلفن‌های همراه هوشمند در طول چند ماه باقی‌مانده انجام‌شده است که بر اساس آن به نظر می‌رسد که در پایان سال 2016 میلادی شاهد عرضه بیش از 1 میلیارد همراه مجهز به امکانات ارتباطی شبکه 4G در این سال خواهیم بود.




به‌تازگی پیش‌بینی‌های ویژه‌ای از میزان کلی فروش تلفن‌های همراه هوشمند در طول چند ماه باقی‌مانده انجام‌شده است که بر اساس آن به نظر می‌رسد که در پایان سال ۲۰۱۶ میلادی شاهد عرضه بیش از یک میلیارد همراه مجهز به امکانات ارتباطی شبکه 4G در این سال خواهیم بود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، شبکه‌های اینترنت همراه در سراسر جهان در حال گسترش و پیشرفت هستند و به نظر می‌رسد که میزان سازگاری با شبکه 4G در میان کاربران تلفن‌های همراه هوشمند در جهان در حال تثبیت است.

بر اساس گزارش تحلیلی منتشر شده از سوی مرکز IDC، سال ۲۰۱۶ به‌صورت رسمی سال تطبیق با فناوری 4G بوده است و تعداد تلفن‌های همراه هوشمند فروخته‌شده مجهز به امکان اتصال به این شبکه در طول این سال به بیش از یک میلیارد دستگاه خواهد رسید.

 

در حقیقت بر اساس این تحلیل در تمام سال ۲۰۱۶ شاهد فروش یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون تلفن همراه هوشمند خواهیم بود که این آمار، نرخ رشد ۰.۶ درصدی را نسبت به سال ۲۰۱۵ نشان می‌دهد.

در این میان تلفن‌های همراه هوشمند مجهز به امکان اتصال به شبکه 4G با رشدی ۲۱.۳ درصدی، رقم یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون دستگاه را به خود اختصاص داده‌اند.

شایان‌ذکر است که این آمار در پایان سال ۲۰۱۵، رشدی نزدیک به ۱۰ درصدی برای تمامی تلفن‌های همراه هوشمند را نشان می‌داد درحالی‌که در سال گذشته آمار فروش دستگاه‌های مجهز به 4G، تنها ۹۶۷ میلیون عدد بود.
 


کد مطلب: 46851

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/46851/عرضه-بیش-یک-میلیارد-همراه-مجهز-شبکه-4g-سال-2016

ايتنا
  https://www.itna.ir