۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۷

بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویم

ایتنا - هرزنامه‌نویسان پیام‌های زیادی با مضمون خرید انواع کالا را برای افراد مختلف ارسال کرده‌اند و بدین منظور به خدمات تقویم آیفون اپل متوسل شده‌اند.
بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویم


هرزنامه‌نویسان برای ایجاد مزاحمت برای کاربران آیفون به شیوه جدیدی متوسل شده و از طریق برنامه تقویم این گوشی انبوهی از پیام‌های ناخواسته را برای آنها ارسال کرده‌اند.


به گزارش ایتنا از فارس، هرزنامه‌نویسان در روزهای منتهی به جمعه سیاه که فصل خرید ارزان قیمت در آمریکاست پیام‌های زیادی با مضمون خرید انواع کالا را برای افراد مختلف ارسال کرده‌اند و بدین منظور به خدمات تقویم آیفون اپل متوسل شده‌اند.

نکته جالب این است که هیچ راه‌حل قطعی برای جلوگیری از حمله هرزنامه‌نویسان به خدمات تقویم آیفون وجود ندارد و ممکن است این نوع حملات در آینده در مناسبت‌های دیگری تکرار شوند.

برای کاهش میزان این حملات کاربران این برنامه می‌توانند با کلیک کردن بر روی شکلک چرخ‌دنده در محیط این برنامه گزینه Preferences و سپس Advanced را انتخاب کرده و گزینه ایمیل را برای دریافت پیام‌های اطلاع رسانی سرویس آی‌کلود اپل انتخاب کنند.

همچنین می‌توانید با باز کردن یک تقویم دیگر در این برنامه تمامی پیام‌های هرزنامه را به این محیط ارسال کنید. بدین منظور باید در محیط برنامه گزیته Calendars را انتخاب و سپس Edit را انتخاب کنید و در بخش آی‌کلود تقویم جدید را انتخاب کنید.
کد مطلب: 46838
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام