۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۰

برنامه ویژه بزرگان فناوری در نمایشگاه CES

ایتنا- شرکت‌های بزرگ اینتل و انویدیا قصد دارند تا در نمایشگاه سی‌ای‌اس سال آینده میلادی اقدام به معرفی پلتفرم‌هایی جدی بنمایند.
برنامه ویژه بزرگان فناوری در نمایشگاه CES


یکی از بزرگ‌ترین و پیشروترین نمایشگاه‌های مربوط به فناوری اطلاعات در جهان امروز، نمایشگاه CES است که سالانه در شهر لاس‌وگاس آمریکا برگزار می‌گردد. شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری مانند اینتل و انویدیا قصد دارند تا در نمایشگاه سی‌ای‌اس سال آینده میلادی اقدام به معرفی جدیدترین پلتفرم‌های خود نمایند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، شرکت اینتل در ماه اوت سال جاری میلادی پردازنده‌های سری Y و U را بر پایه معماری نانومتری به صورت مقدماتی معرفی کرده است، با اینحال به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک شاهد عرضه نسل جدیدی از پردازنده‌های این شرکت خواهیم بود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده قرار است تا شرکت اینتل در ماه ژانویه و در طول برگزاری نمایشگاه بین‌المللی CES به سراغ رونمایی از پردازنده‌های سری H از خانواده Kaby Lake برود.

 

در همین راستا، شرکت معروف انویدیا نیز در نظر دارد تا محصول جدید خود ر که عبارت از یک پردازنده گرافیکی جدید است در نمایشگاه CES 2017 معرفی نماید.
شایان ذکر است که مطابق اطلاعات منتشره، پردازنده مورد اشاره، به‌صورت اختصاصی برای نوت‌بوک‌ها طراحی شده است.

پردازنده گرافیکی یاد شده، جی فورس جی تی اکس ۱۰۵۰ نام دارد و یک پردازنده معمولی و نسبتا اقتصادی برای کامپیوترهای خانگی به‌حساب می‌آید.

شایان ذکر است که مدل پیشین این سری کارت‌های گرافیکی که جی فورس جی تی اکس ۱۰۶۰ نام دارد، به‌خوبی توانسته است تا در بازار جایگاه خود را تثبیت نماید و پیش‌بینی می‌شود که مدل جدیدتر آن یعنی ۱۰۵۰ نیز بتواند موفقیت مشابهی را کسب کند.
 
کد مطلب: 46797
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام