۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۷

پیش‌بینی رشد بازار تلفن‌های همراه هوشمند در سال 2017

ایتنا- مرکز تحلیلی ترندفورس به‌تازگی پیش‌بینی‌های فنی خود را از بازار تلفن‌های همراه هوشمند در سال آینده میلادی عرضه کرده است که بر اساس این پیش‌بینی‌ها، این بازار با رشدی 4.5 درصدی روبرو خواهد بود.
پیش‌بینی رشد بازار تلفن‌های همراه هوشمند در سال 2017


مرکز تحلیلی ترندفورس به‌تازگی پیش‌بینی‌های فنی خود را از بازار تلفن‌های همراه هوشمند در سال آینده میلادی عرضه کرده است که بر اساس این پیش‌بینی‌ها، این بازار با رشدی ۴.۵ درصدی روبرو خواهد بود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، بازار تلفن‌های همراه هوشمند در سراسر جهان هرچند دیگر رشد چشمگیر سابق را ندارد، ولی با اینحال این امر دلیل بر این نیست که رشد این بازار متوقف شده باشد.

در همین ارتباط، به‌تازگی مرکز تحلیل ترندفورس با توجه به نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۶، اقدام به انتشار نتایج تحلیل آماری گسترده خود از بازار تلفن‌های همراه هوشمند در سطح بین‌المللی کرده است که نتایج این تحقیقات همچنان خبر از ادامه رشد برای این بازار را دارند.

 

بر اساس بخشی از این گزارش، مجموع عرضه تلفن‌های همراه هوشمند در سال ۲۰۱۷ میلادی در سراسر جهان، با رشدی ۴.۵ درصدی در مقایسه با سال ۲۰۱۶ روبرو خواهد بود.

این امر به نوبه خود این معنی است که در سال آینده میلادی تعداد ۱ میلیارد و ۳۳۰ میلیون دستگاه همراه هوشمند به مشتریان در سراسر کره خاکی فروخته خواهد شد.

به‌ این‌ ترتیب بر اساس محتوای این گزارش می‌توان انتظار داشت که در سال ۲۰۱۷ شاهد افزایش میزان فروش تلفن‌های همراه هوشمند چینی در بازار جهانی باشیم.
شایان‌ ذکر است که در سال ۲۰۱۶، آمار فروش محصولات چینی به رقمی فراتر از ۶۰۰ میلیون دستگاه رسیده است.
 
کد مطلب: 46790
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام