کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کسپرسکی ۲۰۱۷ با دونسخه فارسی و انگلیسی از راه رسید

سايت خبری ايتنا , 13 آذر 1395 ساعت 16:04

ایتنا - بازخوردهای مناسب از فارسی‌سازی این محصولات سبب شده‌ است که هرساله انتشار نسخه فارسی در برنامه کار کسپرسکی و ایدکو به‌عنوان توزیع‌کننده این محصول برای هموطنان فارسی‌زبان باشد.




شرکت ایدکو، توزیع کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و خاورمیانه، برای اولین بار نسخه‌های فارسی و انگلیسی راهکارهای امنیت خانگی کسپرسکی ۲۰۱۷ را به‌طور هم‌زمان عرضه می‌کند.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی ایدکو، این شرکت به‌عنوان توزیع‌کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و خاورمیانه، امسال نیز به روال سال‌های گذشته، آنتی‌ویروس، اینترنت سکیوریتی و توتال سکیوریتی ۲۰۱۷ کسپرسکی را عرضه می‌کند.
کاربران می توانند با مراجعه به آدرس http://irkaspersky.com/kaspersky-persian-2017 نسخه‌های فارسی ۲۰۱۷ کسپرسکی را دریافت نمایند.

بازخوردهای مناسب از فارسی‌سازی این محصولات سبب شده‌ است که هرساله انتشار نسخه فارسی در برنامه کار کسپرسکی و ایدکو به‌عنوان توزیع‌کننده این محصول برای هموطنان فارسی‌زبان باشد.
البته طی سال‌های گذشته ابتدا نسخه انگلیسی و پس از آن با فاصله زمانی چندماهه نسخه فارسی این محصولات عرضه می‌شد اما این‌بار ایدکو در راستای افزایش رضایت مشتریان و تسهیل دسترسی کاربران در حرکتی جدید اقدام به انتشار هم‌زمان نسخه فارسی و انگلیسی این محصولات کرده‌است.

این گزارش می‌افزاید که همانند سایر محصولات آزمایشگاه کسپرسکی در نسخه کسپرسکی ۲۰۱۷ نیز امکان به‌کارگیری رایگان و آزمایشی یک‌ماهه نسخه‌های فارسی وجود دارد و کاربران می‌توانند پس از طی دوره آزمایشی، آن را به نسخه یک‎ساله ارتقا دهند. نسخه‌های فارسی محصولات خانگی کسپرسکی همانند معمول از وب‌سایت رسمی و یا فروشگاه‎های آنلاین همه نمایندگان قابل دریافت و به‌کارگیری است. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کسپرسکی آنلاین و دریافت نسخه آزمایشی این محصول به مدت یک‌ماه از مزایای استفاده از آن بهره گیرند و در صورت تمایل آن را خریداری کنند.

آنتی‌ویروس کسپرسکی که جایزه‌های متعددی را در پرونده خود دارد و از آزمون‌های متعددی سربلند بیرون آمده‌است، کار مقابله با خطرات دیجیتالی را آسان می‌کند بدون آنکه از سرعت رایانه بکاهد. محافظت در برابر ویروس‌ها و ابزارهای جاسوسی، کمک به عملکرد درست و بهینه رایانه و کنترل آسان امنیت به‌صورت آنلاین از ویژگی‌هایی است که کاربران در آنتی‌ویروس ۲۰۱۷ کسپرسکی تجربه خواهندکرد.
طبق این گزارش محصولات کسپرسکی که تاکنون مورد استقبال مشتریان ایرانی بوده‌است همانند معمول از وب‌سایت رسمی و یا فروشگاه‎های آنلاین همه نمایندگان قابل دریافت و به‌کارگیری است.

کسپرسکی توتال سکیوریتی ۲۰۱۷ نیز راهکاری است که می‌کوشد وقتی خانواده‌ شما آنلاین هستند مطمئن باشید که آنها نه‌تنها به اینترنت متصل هستند به‌خوبی از آنها محافظت ‌شود. با این نرم‌افزار محافظت از حریم شخصی خانواده، خاطرات و اطلاعات کاربران، افزایش امنیت هنگام خریدها و امور بانکی آنلاین و مراقبت از فرزندان مقدور خواهد بود.

محصول دیگر، اینترنت سکیوریتی ۲۰۱۷ است که از دستگاه شما در برابر خطرات روز محافظت می‌کند و آنها را ایمن می‌سازد، مراقب حریم شخصی و اطلاعات خصوصی شماست و امنیت را هنگام انجام خریدها و امور بانکی برقرار می‌کند. این محصول از کودکان مراقبت کرده و به والدین امکان کنترل و نظارت بر فرزندان را می‌دهد. همچنین عملکرد دستگاه‌ها را افزایش می‌دهد و با کنترل آسان و آنلاین، امنیت کاربران را بیش از پیش میسر می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کسپرسکی آنلاین محصولات موردنظر خود را خریداری کرده و از جدیدترین فناوری‌های روز حوزه امنیت اطلاعات بهره گیرند.

ایدکو همواره با ارائه جدیدترین محصولات کسپرسکی در سطح کشور سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد تا همگام با فناوری‌های امنیتی روز دنیا، فضای مجازی را با کمترین دغدغه‌ای بابت مصونیت حریم شخصی و شغلی خود تجربه کنند.
فهرست فروشگاه‌های اینترنتی مجاز نیز در نشانی www.irkaspersky.com و در قسمت نمایندگان قابل دسترس است.
 


کد مطلب: 46783

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/46783/کسپرسکی-۲۰۱۷-دونسخه-فارسی-انگلیسی-راه-رسید

ايتنا
  https://www.itna.ir