۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰

آمازون، آمازونِ عرب‌ها را ۱ میلیارد دلار می‌خرد

ایتنا - آمازون، سایت مستقر در دبی معروف به آمازون دنیای عرب‌ها را با قیمت 1 ملیارد دلار معامله می‌کند تا خود را در خاورمیانه و آفریقای شمالی جا کند.
آمازون، آمازونِ عرب‌ها را ۱ میلیارد دلار می‌خرد


کمپانی آمازون نسخه عربی خود را ۱ میلیارد دلار می‌خرد.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، در بزرگ‌ترین خیز استراتژیک آمازون در منطقه خاورمیانه قرار است وب‌سایت فروشگاه آنلاین Souq.com به قیمت پیشنهادی ۱ میلیارد دلار معامله شود.

این سایت مستقر در دبی به آمازون دنیای عرب‌ها شهرت دارد و اولین و معروف‌ترین نسخه عربی آمازون است که در منطقه کاربران زیادی دارد.

اگر این معامله صورت گیرد، دست‌های آمازون برای توسعه قدرتمند خود در بازار خاورمیانه و شمال افریقا باز می‌شود.

گزارش بلومبرگ حکایت از ادامه مذاکرات دارد و هنوز هیچ معامله‌ای به‌صورت رسمی صورت نگرفته است.

آمازون به بازارهای بین‌المللی نگاهی ویژه دارد و اخیراً سرویس ویژه خود / Prime subscription را در چین و هند راه‌اندازی کرد تا مشتریان اصیل خود را پشتیبانی کند.

سایت souq.com خود را بزرگترین خرده‌فروش اینترنتی دنیای عرب می‌داند که ۱.۵ میلیون محصول در ۳۱ دسته‌بندی متنوع را به‌صورت آنلاین می‌فروشد.

در فوریه امسال با دریافت ۲۷۵ میلیون دلار سرمایه‌گذاری جدید، سایت عربی توانست موقعیت خود را در بازار فروش آنلاین خاورمیانه و شمال افریقا تثبیت کند.
کد مطلب: 46702
نام شما
آدرس ايميل شما


Aladeen
feedback
Pakistan
It is sure that Souq.com is the best online shopping site in Gulf. but here are more others online shopping site that are competing the Souq.com like
Awoke.com
Mbrands.ae
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام