۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۰

پیشتازی هواوی در بازار کسب سود از گوشی‌های اندرویدی

ایتنا - بیشترین میزان سودآوری با توجه به گوشی‌های عرضه شده، پس از اپل از آن هوآوی می‌باشد.
پیشتازی هواوی در بازار کسب سود از گوشی‌های اندرویدی


بر خلاف پیش‌بینی‌های قبلی، شرکت چینی هواوی در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ از نظر میزان کسب سود در بازار گوشی‌های اندرویدی رقبایی مانند سامسونگ و اپل را پشت سر گذاشت.


به گزارش ایتنا از فارس، گزارش جدید موسسه Strategy Analytics که امروز منتشر شده نشان می‌دهد که کل سود شرکت‌های فعال در این بازار در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ برابر با ۹.۴ میلیارد دلار بوده و ۹۱ درصد از این سود به نام اپل ثبت شده است.

اگر چه هواوی بعد از اپل در رتبه دوم قرار گرفته و تنها ۲.۴ سود این بازار را از آن خود کرده، اما بیشترین میزان سودآوری با توجه به تعداد گوشی‌های عرضه شده ازآن هواوی شده است. بعد از هواوی دو شرکت نه چندان مهشور Vivo و OPPO با سهم ۲.۲ درصدی برای هر یک در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.

Strategy Analytics رشد سریع هواوی را به چرخه موثر عرضه این شرکت، تولیدات قدرتمند و بازاریابی موثر نسبت می‌دهد. اما رشد سود Vivo و OPPOناشی از عرضه محصولاتی با قیمت مناسب و عملکرد خوب در آسیاست.

نکته جالب در این میان غیبت شرکت‌هایی مانند سامسونگ، ال.جی و اچ.تی.سی در فهرست مذکور است که از بازیگران مطرح و موثر دنیای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شوند.
کد مطلب: 46658
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام