۰
plusresetminus
شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۷

ورود رسمی فاکسکان به دنیای تلفن‌های همراه باهدفی 30 میلیونی

ایتنا- شرکت فاکسکان اعلام کرده است که قصد دارد تا باعرضه کردن 30 میلیون دستگاه لونا فون در سال جاری میلادی، سال نخست ورود خود به بازار تلفن‌های همراه را باقدرت بالایی به پایان برساند.
ورود رسمی فاکسکان به دنیای تلفن‌های همراه باهدفی 30 میلیونی


ظاهرا دنیای تلفن‌های همراه هوشمند روز به روز در حال گسترده‌تر شدن است،‌و پی در پی بازیگران جدید در حال ورود به این بازار پرسود هستند.
شرکت فاکسکان اعلام کرده است که قصد دارد به زودی تا با عرضه کردن ۳۰ میلیون دستگاه لونا فون در سال جاری میلادی، سال نخست ورود خود به بازار تلفن‌های همراه را با قدرت بالایی به پایان برساند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، شرکت فاکسکان غالبا به علت فعالیت در زمینه تجهیزات مربوط به پردازنده‌های مختلف در جهان شناخته می‌شود.

با این وجود این شرکت نیز با نمایش رغبت خود به حضور در عرضه گوشی‌های هوشمند، چندی پیش تلفن همراه هوشمند ویژه‌ای به نام "لونا فون" را طراحی و به بازار عرضه کرد تا با تبدیل به یک تولیدکننده تلفن همراه، رقابت خود در این حوزه را نیز تجربه نماید.

 

مسئولان این شرکت در ابتدای کار هدف ۱۵ الی ۲۰ میلیون دستگاه فروش را برای سال ۲۰۱۶ برای خود تعریف کرده‌اند ولی به مطابق آنچه آمار و ارقام نشان می‌دهند، نظر می‌رسد که وضعیت بازار برای آنها بهتر از تخمین‌های اولیه بوده است.

حال این شرکت با توجه به استقبال مطلوب مشتریان در کشورهایی مانند کره و اندونزی از گوشی هوشمند لونا فون، آمار یاد شده را تغییر داده و هدف ۳۰ میلیون فروش را در سال جاری برای خود تعریف کرده است.

شایان ذکر است که فرایند تهیه قطعات مورد نیاز این تلفن همراه به‌صورت مستقیم با همکاری شرکت‌های محلی انجام می‌شود و تمامی تجهیزات موردنیاز این دستگاه از طریق کشور میزبان ساخت آن یعنی تایوان تهیه می‌شوند.
 
کد مطلب: 46639
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام