۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۲

رویگردانی اینتل از بازار فناوری‌های پوشیدنی

ایتنا- به نظر می‌رسد که عدم قطعیت در تولید محصولات بازار فناوری‌های پوشیدنی موجب شده است تا اینتل به‌تدریج در حال پشت کردن به این بازار باشد.
رویگردانی اینتل از بازار فناوری‌های پوشیدنی


بطوریکه آمار و اخبار جدید نشان می‌دهد، به نظر می‌رسد که عدم قطعیت در تولید محصولات بازار فناوری‌های پوشیدنی موجب شده است تا شرکت اینتل به‌تدریج با قطع امید از آن، از این بازار چشم‌پوشی نماید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، در سال ۲۰۱۴ میلادی بود که نخستین محصول اینتل در رده فناوری‌های پوشیدنی به بازار مصرف روانه شد و همان زمان، این شرکت امید زیادی به توفیق آن از خود نشان داد.

مسئولان اینتل برای ورود باقدرت به این بازار و با هدف تجهیز خود،  اقدام به خریداری کردن چند شرکت مختلف کرده بودند، ولی محصول عرضه‌شده توسط آنها با مشکل آتش گرفتن بی‌دلیل روبرو شد که شروعی ناامید کننده را برایش رقم زد.

 

به این ترتیب بود که این محصول از بازار مصرف جمع‌آوری شد و از آن پس دیگر به نظر نمی‌رسد که شرکت اینتل دیگر تلاشی مجدد برای عرضه محصولاتی در این رده از فناوری از خود نشان دهد.

گزارش‌های منتشر شده جدید، حکایت از تحولات جدیدتری دارد، بدین ترتیب که واحد فناوری‌های پوشیدنی اینتل به‌زودی منحل خواهد شد و در پی آن، نیروهای کاری این واحد در بخش‌های دیگر این شرکت توزیع خواهند گشت.

این در حالی است که پیش‌تر محصول دیگری در این زمینه این فناوری توسط اینتل تولید شده بود و حتی تصاویر نسخه نهایی آن نیز به رسانه‌ها راه پیدا کرده بود، اما اینطور که پیداست دستگاه مزبور شانس ورود به بازار را از دست داده است و بدین ترتیب به نظر می‌رسد که مدیران اینتل در رویگردانی از این بازار پرتلاطم مصمم هستند.
 
کد مطلب: 46578
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام