۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۵

چند درصد از تماس‌های موبایلی موفق است؟

ایتنا- با وجود افزایش تعداد مشترکان و ادعای اپراتورها مبنی بر ارائه سرویس مناسب، اما هنوز هم کاربران از تماس‌های ناموفق و عدم آنتن‌دهی گلایه دارند.
چند درصد از تماس‌های موبایلی موفق است؟


مدتی است گلایه‌های مختلفی در ارتباط با آنتن‌دهی موبایل مطرح می‌شود. با این وجود جدیدترین آمارهای رسمی گویای آن است که هر سه اپراتور تماس‌های خود را با موفقیتی بالای ۹۰ درصد برقرار می‌کنند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، به استناد آمارهای رسمی منتشر شده تا پایان شهریورماه سال جاری اپراتور اول ارتباطی یا همان شرکت همراه اول در برقراری مکالمات (ASR) خود ۵۰.۴۱ درصد موفقیت داشته است.

همچنین متوسط میزان برقراری موفقیت‌آمیز مکالمه (CSSR) در شبکه این اپراتور ۹۸.۷۶ درصد بوده و میزان کارایی مدارات اتصال متقابل (CER) آن ۹۴.۸ درصد اعلام شده است.

اما اپراتور دوم ارتباطی با ایرانسل طی این مدت در بحث میزان موفقیت مکالمات (ASR) به میزان۴۸.۱۶ درصد و در خصوص متوسط میزان برقراری موفقیت‌آمیز مکالمه (CSSR) ۹۳.۷۳ درصد موفقیت داشته است.

میزان کارایی مدارات اتصال متقابل (CER) این اپراتور نیز ۹۹.۹۹ درصد اعلام شده است.

اما اپراتور سوم ارتباطی یا رایتل درصدی معادل ۹۹.۹۱ در میزان مکالمات موفقیت‌آمیز حین جابه‌جایی _(HOSR) به خود اختصاص داده و متوسط میزان برقراری موفقیت‌آمیز مکالمه (CSSR) در شبکه این اپراتور ۹۵.۵۹ درصد اعلام شده است. همچنین درصد مکالمات قطع شده در شبکه سیار (CDR) این اپراتور تا پایان شهریورماه ۰.۴۵ درصد ارزیابی شده است.
کد مطلب: 46575
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام