۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۲

خدمات جدید گوگل در زمینه یادگیری ماشین ابری

ایتنا – گوگل از دستاوردهای جدید خود در زمینه یادگیری ماشین مبتنی بر ابر خبر داده است.
خدمات جدید گوگل در زمینه یادگیری ماشین ابری


در میان فراهم‌کنندگان خدمات ابر عمومی، رقابتی در خصوص مجهز کردن کسب و کارها با بهترین قابلیت‌های یادگیری ماشین در گرفته است.
سازمان‌ها علاقه بیشتری به ایجاد برنامه‌های مبتنی بر هوش از خود نشان می‌دهند و شرکت‌هایی همچون آمازون، مایکروسافت و گوگل نیز تلاش می‌کنند تا نیازهای آنها را برطرف سازند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از computerworld، گوگل در روز سه‌شنبه از تازه‌ترین دستاوردهای خود در زمینه خدمات ابری خبر داد.

این پیشرفت‌های جدید در خصوص قابلیت‌های یادگیری ماشین مبتنی بر ابر می‌باشند. نخستین دستاورد، یک Jobs API جدید است که به کارجویان کمک می‌کند تا موقعیت‌های شغلی متناسب با خود را بیابند.

علاوه بر این، گوگل بهای Cloud Vision API را نیز کاهش داده و نسخه بهبودیافته‌ای از API در زمینه ترجمه را نیز عرضه کرده است.
از همه اینها مهم‌تر، گوگل در ابر خود، GPUهایی نیز عرضه می‌کند و آنها را هم از طریق خدمات مدیریت شده این شرکت و هم از طریق محصول «زیرساخت به‌عنوان یک سرویس» خودش ارائه می‌دهد.

شرکت‌هایی که خواهان عرضه سامانه‌ها و الگوریتم‌های یادگیری ماشین خود هستند، اکنون می‌توانند از این سخت‌افزار جدید گوگل بهره‌مند گردند.

گفته می‌شود این اقدامات، گام‌های مهمی برای گوگل محسوب می‌شوند چرا که این شرکت یکی از رقبای اصلی مایکروسافت، آمازون و آی‌بی‌ام محسوب می‌شود.



گفتنی است یکی از فواید اصلی ابر عمومی این است که کسب و کارها دسترسی ارزان و ساده‌ای به توان رایانشی مربوط به یادگیری ماشین دارند.

تمام این دستاوردها در پرتو تلاش‌های گوگل در گسترش پلتفرم ابری حاصل شده‌اند. ماه گذشته این شرکت اعلام کرد که در سال آینده میلادی، درنظر دارد در هر ماه ناحیه ابری جدیدی بگشاید. این امر موجب خواهد شد تا دسترس‌پذیری آن همچون سایر پلتفرم‌ها باشد.
 
کد مطلب: 46571
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام