۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۰

همکاری اچ‌تی‌سی و مسئولان شهری در چین در زمینه واقعیت مجازی

ایتنا- به‌تازگی شرکت اچ‌تی‌سی با مسئولان شهر شنزن چین به توافق‌هایی در زمینه همکاری جهت پرورش و توسعه فناوری واقعیت مجازی دست یافته است.
همکاری اچ‌تی‌سی و مسئولان شهری در چین در زمینه واقعیت مجازی


به‌تازگی شرکت اچ‌تی‌سی با مسئولان شهر شنزن در کشور چین به توافق‌هایی جدید دست یافته که عمدتا به همکاری دو طرف در زمینه پرورش و توسعه فناوری واقعیت مجازی مربوط خواهد بود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، واقعیت مجازی که این روزها به‌ عنوان یکی از فناوری‌های پیشرو در جهان به شمار می‌آید، رقابت شدیدی را میان شرکت‌ها برای بهره‌گیری از آن بوجود آورده است و از جمله، برای آینده شرکت اچ‌تی‌سی یک فناوری امیدبخش به‌حساب می‌آید و این شرکت برنامه‌های خاصی برای این فناوری در دست‌ کار دارد.

یکی از این برنامه‌های این شرکت که اخیرا در رسانه‌ها اعلام شده، شامل همکاری اچ‌تی‌سی با دولت محلی شنزن در کشور چین است و مطابق آن قرار است تا این همکاری به بهبود شرایط کارکرد اچ‌تی‌سی در زمینه واقعیت مجازی منتهی گردد.

 

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در این زمینه، مقرر شده است تا انستیتوهای تحقیقاتی ویژه‌ای برای بهبود فناوری واقعیت مجازی در این شهر ساخته شوند، همچنین مطابق این توافق دوجانبه، مدیریت این مجموعه‌هابر عهده اچ‌تی‌سی خواهد بود.

مطابق آنچه این گزارش می‌گوید، سرمایه‌گذاری انجام‌شده در این پروژه معادل با یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون دلار خواهد بود؛ افزون بر این در طی پروژه مزبور قرار است تا فرهنگ واقعیت مجازی نیز در کنار فناوری‌های آن معرفی و توسعه یابد.

گفتنی است این پروژه قرار است تا در بازه زمانی بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ به مرحله اجرا دربیاید و شرکت اچ‌تی‌سی نیز در تمامی بخش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن فعالیت خواهد داشت.
 
کد مطلب: 46544
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام