کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رشد بالای بازار تلفن همراه در چین

2 آذر 1395 ساعت 18:35

ایتنا- به نظر می‌رسد که با توجه به سیاست‌های اتخاذ شده در زمینه عرضه تلفن‌های همراه هوشمند در کشور چین، این کشور خواهد توانست تا به رکورد فروش 500 میلیون دستگاه همراه هوشمند در سال 2016 دست پیدا کند.




به نظر می‌رسد که با توجه به سیاست‌های اتخاذ شده در زمینه عرضه تلفن‌های همراه هوشمند در کشور چین، این کشور خواهد توانست تا به رکورد فروش ۵۰۰ میلیون دستگاه همراه هوشمند در سال ۲۰۱۶ دست پیدا کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، بدون شک بازار چین یکی از متفاوت‌ترین و البته بزرگ‌ترین بازارهای موجود در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات جهان به‌حساب می‌آید که آن را برای هر برند و تولید کننده‌ای فوق‌العاده جذاب می‌کند.

مطابق گزارشات منتشره، به‌تازگی رویکرد ویژه شرکت‌های مخابراتی چینی مبتنی بر ایجاد فرهنگ مصرف عمومی از شبکه‌های 4G تعیین‌رشده است و بهمین سبب به نظر می‌رسد که این امر تاثیر مثبتی بر روی بازار مصرف داشته است.

 

بر اساس این گزارش‌ها، فعالیت‌های شرکت‌های مخابراتی بزرگی مانند چاینا موبایل، چاینا یونیکورن و تلکام چین توانسته است تا بازار تلفن‌های همراه هوشمند در چین را با یک جهش بسیار بزرگ روبرو سازد.

به‌ این‌ ترتیب پیش‌بینی می‌شود که میزان کل فروش دستگاه‌های یاد شده در طول سال جاری میلادی به ۵۰۰ میلیون عدد نیز برسد.
چنین رقمی نشان از پیشرفت ۱۵ درصدی نسبت به عدد مشابه سال ۲۰۱۵ دارد.

شایان‌ ذکر است که این پیشرفت در حالی اتفاق می‌افتد که رقبا با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند. به عنوان مثال شرکت‌های بزرگ اپل و سامسونگ اخیرا برای فعالیت در بازار چین با مشکلات متعددی مواجه شده‌اند و در حال از دست دادن مخاطبان خود در این بازار هستند، و هین امر، مزیت نسبی برای بازار تلفن‌های هوشمند چین محسوب می‌گردد.
 


کد مطلب: 46542

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/46542/رشد-بالای-بازار-تلفن-همراه-چین

ايتنا
  https://www.itna.ir