۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۵

۱۰۳ درصد، سود اپل از فروش آیفون در نیمه سوم ۲۰۱۶

ایتنا - سود اپل از فروش آیفون در نیمه سوم 2016، 103 درصد بوده که نزدیک‌ترین تعقیب‌کنند‌هاش سامسونگ تنها 0.9 درصد سود داشته است.
۱۰۳ درصد، سود اپل از فروش آیفون در نیمه سوم ۲۰۱۶


همه می‌دانیم که درصد بالایی از بازار تلفن‌های هوشمند بر بستر اندروید است. در واقع ۹ دستگاه از هر ۱۰ تلفن هوشمند، بر بستر اندروید هستند.

بر اساس تحلیل‌های BMO Capital Markets تخمین زده شده که اپل در تابستان ۲۰۱۶، در بازار تلفن‌های هوشمند نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۰۳٫۶ درصد افزایش سود داشته است.

این به معنی ضرر بیشتر برای سایر تولیدکنندگان این حوزه است که تلفن‌های هوشمند خود را بیشتر بر بستر بازار پر رقیب تلفن‌های اندرویدی به بازار عرضه می‌کنند.

نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌ی اپل، سامسونگ است که تنها ۰٫۹ درصد رشد نسبت به دوره مشابه گذشته در بازار تلفن‌های هوشمندش رشد داشته است.

این عدد به طرز مشکوکی کم به نظر می‌رسد. طبق گزارش ‌BMO به نظر می‌رسد سامسونگ رشد ۲۱٫۷ درصدی در تعداد موبایل‌های فروخته‌شده‌اش نسبت به سال گذشته داشته، در حالی که این عدد برای اپل ۱۳٫۲ درصد بوده؛ این نشان می‌دهد اپل در مقایسه با سامسونگ، سودی به مراتب بیشتر از سامسونگ در این بازه کسب کرده است.

می‌توان گفت با وجود اینکه فروش کمی آیفون‌های فروخته شده طی سه فصل گذشته برای اپل کمتر بوده، این شرکت توانسته سود خود را از میزان فروش این محصولش افزایش دهد. با این داده‌ها شاید بتوان پیش‌بینی‌های زیادی در مورد آیفون ۸ کرد، اما باید منتظر گزارش‌های بعدی، پس از عرضه آیفون ۸ بود.
کد مطلب: 46495
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام