۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۱

همه سازمان‌های سنگاپور به Workplace فیسبوک مجهز می‌شوند

ایتنا - دولت سنگاپور تصمیم گرفت تمام سازمان‌های خود را به سیستم Workplace فیسبوک مجهز کند.
همه سازمان‌های سنگاپور به Workplace فیسبوک مجهز می‌شوند


در حالی که بسیاری از سازمان‌ها در تلاشند یکی از دو سیستم Slack یا Microsoft Team را برای همکاری‌های مشترک خود با دیگر مراکز انتخاب کنند، فیسبوک با دولت سنگاپور قراردادی منعقد کرد تا به موجب آن سرویس Workplace خود را در اختیار سازمان‌های این کشور قرار دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، کشور سنگاپور بیش از ۱۴۳ هزار کارمند دولتی دارد که پیش‌بینی می‌شود تمامی آنها از مارس ۲۰۱۷ به خدمات سازمانی فیسبوک مجهز شوند.

این طور که «پیتر اونگ» مدیر مرکز خدمات شهری سنگاپور گزارش داد، در حال حاضر هزاران کارمند دولتی سنگاپور از خدمات سازمانی Workplace استفاده می‌کنند و قرار است طی چند ماه آینده همه آنها این پلتفرم را در اختیار بگیرند.

او در ادامه صحبت‌های خود توضیح داد در حال حاضر ۵۳۰۰ سازمان عمومی در ۱۵ آژانس دولتی مختلف به پلتفرم Workplace فیسبوک دسترسی دارند و دولت سنگاپور طرحی را پیش می‌برد که به موجب آن Workplace از اکتبر امسال به عنوان سرویس عمومی برای همکاری‌های سازمانی در سراسر این کشور عرضه شده است.

 

بر اساس پیش‌بینی‌های کنونی، قرار است تمامی مراکز دولتی ارایه دهنده خدمات عمومی در سنگاپور خدمات همکاری‌های مشترک Workplace فیسبوک را به کار برند و البته از نظر زمانی، این سازمان‌ها از مارس بعدی به این سرویس مجهز می‌شوند.

مدیر مرکز خدمات شهری سنگاپور اعلام کرد استقرار سیستم سازمانی Workplace فیسبوک بسیار موفق‌تر از پروژه توسعه خدمات سازمانی Cube است که در سال ۲۰۱۳ توسط دولت این کشور ارائه شد.
 
کد مطلب: 46423
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام