۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۶

کنفرانس اپراتورهای مجازی تلفن همراه برگزار می‌شود

ایتنا - دومین کنفرانس اپراتورهای مجازی تلفن همراه فردا در سالن همایش های صداوسیما در تهران برگزار می‌شود.
کنفرانس اپراتورهای مجازی تلفن همراه برگزار می‌شود



به گزارش ایتنا از فارس، اپراتورهای مجازی تلفن همراه (MVNO) شرکت‌هایی هستند که با استفاده از شبکه و امکانات ۳ اپراتور اصلی تلفن‌همراه خدمات خود را ارائه می‌کنند.


در حال حاضر از مجموع ۵۰ متقاضی دریافت پروانه اپراتور مجازی تلفن‌همراه ۲۴ شرکت مجوز دریافت کرده‌اند.

هدف از برگزاری دومین کنفرانس اپراتورهای مجازی تلفن همراه ایجاد هم‌افزایی و همکاری بین بازیگران اصلی این صنعت جدید است.

امین کلاه‌دوزان دارنده پروانه MVNO ارتباطات سیار هوشمند امین در این‌باره می‌گوید: معتقدیم این بازار به قدر کافی بزرگ هست و نیاز به رقابت ندارد. در طی این سال‌ها متاسفانه خیلی کم به حوزه سرویس‌ها پرداخته شده و بیشتر بر توسعه سخت‌افزارها تاکید شده است.

وی گفت: تجربه جهانی نشان می‌دهد اپراتورهای مجازی تجارت پُر‌ریسکی هستند. کمتر از یک‌سوم و به گفته برخی از آمارها کمتر از یک چهارم این تجارت‌ها با موفقیت روبرو می‌شوند. در حال حاضر بازار ایران تشنه سرویس‌های متنوع است و در زمینه سرویس‌ بازار بکری هستیم؛ از این رو برای قضاوت درباره بازار ایران فعلا زود است.

به گفته وی فضای مبهم جدید رقابتی، طرح‌‌های تجاری ناکارآمد، نیاز به اطمینان بخشی به سرمایه­‌گذاران و شرکای تجاری، تفاهم با اپراتورهای موبایل بخشی از دلایل صاحبان مجوز اپراتورهای مجازی برای تعلل در ورود رسمی به بازار و آغاز کار است.

وی گفت: حضور علمی اپراتورهای مجازی در این بازار باعث می‌شود خدماتی برای ارتقاء سطح زندگی مردم ارائه شود.

بررسی آخرین تحولات در مدل های کسب‌وکار اپراتورهای مجازی تلفن همراه (MVNO)، ارایه برنامه دریافت­‌کنندگان مجوزهای MVNO در ایران، بررسی ابعاد فنی، حقوقی و رگولاتوری قراردادهای عمده فروشی در کسب و کار MVNO، بررسی تأثیر ارایه خدمات مبتنی بر IOT/M2M در کسب و کار MVNO و ارائه آخرین تحولات در پلتفرم‌ها و بخش‌­های مختلف راه‌اندازی عملیات MVNO از برنامه‌های این رویداد است.
کد مطلب: 46372
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام