۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۴

رونمایی گوگل از فهرست فرامین قابل درک بلندگوی هوشمند این شرکت

ایتنا - گوگل بلندگوی هوشمند خود را که قادر به درک فرامین متنوعی است، به طور رسمی عرضه کرده و علاقمندان می‌توانند با پرداخت ۱۲۹ دلار آن را خریداری کنند.
رونمایی گوگل از فهرست فرامین قابل درک بلندگوی هوشمند این شرکت



به گزارش ایتنا از فارس، این بلندگو که رقیبی برای محصول مشابه آمازون موسوم به اکو محسوب می‌شود تا پیش از این با صدور دستور Ok Google راه‌اندازی می‌شد. اما هم‌اکنون کاربران می‌توانند با بیان عبارت Hey Google آن را راه‌اندازی کنند.


گوگل صفحه‌ای رسمی برای پشتیبانی از بلندگوی مذکور راه‌اندازی کرده که در آن فهرستی از دستورات قابل درک برای Google Home درج شده است. یکی از مهم‌ترین این دستورات Stop است که برای توقف فرایند در حال اجرا قابل استفاده است.

دستور Pause هم برای توقف پخش موسیقی یا فایل‌های صوتی قابل پخش توسط این بلندگو قابل استفاده است. همچنین کاربران برای پی بردن به اولین قرار ملاقات روز بعد خود که در تقویم گوگل درج شده است می توانند از دستور “When’s my first appointment tomorrow?” استفاده کنند و البته فرامین مشابه هم برای برنامه‌ریزی زمان صرف شام در منزل و غیره قابل استفاده است.

بلندگوی هوشمند گوگل با Google Assistant و گوشی‌های پیکسل این شرکت که به تازگی عرضه شده نیز سازگاری دارد و به نظر می رسد این مجموعه توسط گوگل برای خلق یک امپراطوری جدید که منازل را هوشمند می‌کنند، کاربرد داشته باشد.
کد مطلب: 46313
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام