۰
plusresetminus
يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۷
ویژگی جدید ویندوز ۱۰

انسانی‌تر شدن سیستم عامل ویندوز ۱۰

ایتنا - این گزینه در حقیقت راهی است برای این‌ که شما بتوانید بسیار ساده‌تر هر چیزی که خواستید را از کامپیوتر خود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.
انسانی‌تر شدن سیستم عامل ویندوز ۱۰


یکی از اخبار جدیدی که شرکت مایکروسافت اخیرا اعلام کرد، پیرامون یک سخت‌افزار خوب نبود، بلکه یک ویژگی بظاهر ساده بود که به تسک‌بار ویندوز ۱۰ اضافه شده بود: آیکون‌های کوچک از دوستانی که بیشتر از همه مایلید با آنها تعامل داشته باشید.
آنها می‌توانند از خانواده شما و یا از دوستانتان باشند، ولی چیزی که مهم است این است که آنها برای حائز اهمیتند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از انگجت، اگر بخواهید نام بی‌تکلفی برای این گزینه جدید بیابید، می‌توانید آن را دوستان من/MyPeople بنامید. این گزینه در حقیقت راهی است برای این‌ که شما بتوانید بسیار ساده‌تر هر چیزی که خواستید(نظیر اسناد و فایل‌ها، لینک‌ها، نوتیفیکیشن‌ها و...) را از کامپیوتر خود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.
این گزینه همانند صفحه چت اسکایپ و جیمیل، به شما یک مکان مرکزی برای تعامل اطلاعات با دوستانتان را می‌دهد.

در حالی که ممکن است این به‌روزرسانی جدید مانند به‌روزرسانی‌های معمولی و قدیمی ویندوز ۱۰ بنظر برسد، اما این این گزینه اضافه شده یعنی MyPeople بی‌تردید یکی از نیازهای روزمره و پرکاربرد شما را رفع خواهد کرد.

همانطور که آلیسون اوماهونی، یکی از کارمندان شرکت مایکروسافت می‌گوید، این ویژگی ثمره گفت‌وگویی با کاربران ویندوز است که طبعا با شماری از مردم در ارتباط و تعامل هستند. او گفت: «ما شروع کردیم به فکر کردن درباره آن که چه کاری می‌توان انجام داد تا همان رابطه را در داخل ویندوز شکل دهیم.» و بدین ترتیب تیم او در مهندسی نرم‌افزار در مورد راهی برای کارهای معمولی، مانند به‌اشتراک‌گذاری سریع‌تر با دوستان به نتیجه رسیدند.


کاربران می‌توانند به ویژگی‌های گزینه مای‌پیپل همانند راهی برای گسترش و تقویت روابط اجتماعی خود نگاه کنند. در واقع این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا نوتیفیکیشن‌هایی قابل ستایش را شبیه به اموجی‌ها برای دوستان خود ارسال نمایند.
اما در سطوح عمیق‌تر، این ویژگی در حقیقت یک راهبرد دائمی است به این منظور که کاربران، روابط خود با دوستان و آشنایان و همکاران سازمان و فردی را نگاه داشته، از آنها حمایت کرده و تشویقشان نمایند.

موقعیت‌دهی برجسته مای‌پیپل در تسک‌بار ویندوز ۱۰ نشان‌دهنده سرمایه‌گذاری خوب مایکروسافت بر روی آن است. کورتانا آخرین خصيصه‌اي بود كه چنين جایگاهی یافت، چنانکه دستیار مجازی در حال حاضر بخشی از استراتژی نرم‌افزارهای اصلی شرکت در چندین سیستم عامل است.
مهندسان مایکروسافت به خوبی از تاثیر چنین گزینه‌هایی در حرکت رو به جلو آگاهند. از نظر آنان پتانسيلي شایان توجه براي Mypeople وجود دارد كه باعث می‌گردد به‌طور گسترده‌ای مورد پذیرش کاربران واقع شود.

از نظر کارشناسان، گزینه MyPeople سبب می‌گردد تغيير روشي در استفاده مردم از ويندوز بروز نماید، ضمن اینکه می‌تواند به خوبی در سیستم عامل‌های دیگر مانند Xbox One، iOS و اندروید نیز کار کند.

اکنون که شبكه‌هاي اجتماعي، کاربران را همه جا دربرگرفته‌اند، نیاز به برنامه‌هایي که شما را به افراد مورد نظرتان متصل و مرتبط نگاه دارد ضروری است،‌ و بدین ترتیب است که ترکیب MyPeople و کورتانا نقش ویژه‌ای برعهده می گیرد و كمك می‌كند اطلاعات بیشتری را در مورد دوستان و نزدیکتان كسب كنید.
 
کد مطلب: 46261
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام