۰
plusresetminus
شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۸

تقلید فیس‌بوک از اسنپ چت برای جلب مشتری

ایتنا- حالا دیگر فیس‌بوک هم برای عقب نماندن از قافله رقیبانش، گرافیک‌های متنوعی به ویدئوهای کاربرانش افزود.
تقلید فیس‌بوک از اسنپ چت برای جلب مشتری


فیس‌بوک در حال آزمایش ابزار خاصی است که جلوه‌های ویژه متنوعی را به عکس‌ها و ویدئوهای تهیه شده توسط دوربین گوشی می‌افزاید و آنها را جذاب‌تر می‌کند.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از تک کرانچ، ابزار یاد شده شباهت زیادی به امکانات برنامه اسنپ چت دارد و تقلیدی از آن محسوب می‌شود.

این برنامه به نوعی یک ابزار واقعیت مجازی هم محسوب می‌شود و می‌تواند کاربران را در فضاهای مختلف تخیلی قرار دهد و امکانات محیطی مختلفی را نیز به فضای اطراف آنها اضافه کند که موجب جذابیت‌های بصری قابل توجه می‌شود.

افزودن ماسک‌های کارتونی به چهره کاربران، گرافیک های تنوع، فیلترهای تصویری، جلوه‌های ویژه هنری و ... از جمله امکانات این ابزار است. کاربران فیس‌بوک می‌توانند از بخش فیدخبری به این ابزار دسترسی یابند و عکس‌ها و ویدئوهایی تغییر یافته از طریق ابزار مذکور را به شیوه‌های مختلف به اشتراک بگذارند.

دسترسی آزمایشی به این امکانات از امروز در ایرلند آغاز شده و قرار است بعد از تکمیل بررسی‌ها دسترسی جهانی به آنها ممکن شود. آمار منتشر شده توسط خود فیس‌بوک نشان می‌دهد که به اشتراک‌گذاری مطالب اصیل و غیرکپی در این شبکه اجتماعی از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ حدود ۲۱ درصد کاهش یافته و این روند نزولی از سال ۲۰۱۵ تا آوریل سال ۲۰۱۶ هم ادامه یافته و برابر با منفی ۱۵ درصد بوده است.

فیس‌بوک امیدوار است با عرضه ابزاری از این دست کاربران را به فعالیت بیشتر در فیس‌بوک و به اشتراک گذاری متن و عکس و ویدئو در آن ترغیب کند.
کد مطلب: 46235
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام