۰
plusresetminus
شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۵

اعضایی جدید برای خانواده سرفیس مایکروسافت

ایتنا- شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که چند محصول جدید در رده محصولات سری سرفیس خود را طراحی و آماده کرده است که به‌زودی روانه بازار خواهند شد.
اعضایی جدید برای خانواده سرفیس مایکروسافت


شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که چند محصول جدید در رده محصولات سری سرفیس خود را طراحی و آماده کرده است که به‌زودی روانه بازار خواهند شد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، سری سرفیس مایکروسافت یکی از محصولات نیرومند ولی کم اقبال در رده دستگاه‌های شخصی به‌حساب می‌آید.

با این‌ وجود از زمانی که ساتیا نادلا کنترل این شرکت به بر عهده‌ گرفته است، این محصولات به‌عنوان یکی از موارد مدنظر او جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌های مایکروسافت داشته‌اند.

حال به نظر می‌رسد که جدیدترین نمونه از این محصولات قرار است تا به‌زودی به بازار مصرف عرضه شوند و شرکت مایکروسافت این موضوع را تائید کرده است.

 

اعضای جدید خانواده سرفیس، سرفیس استودیو، سرفیس دایل و یک سرفیس بوک نیرومندتر از نمونه‌های قبلی هستند که قرار است تا در چند ماه آینده عرضه شوند.

این محصولات در رخداد ویژه مایکروسافت در ابتدای سال ۲۰۱۷ میلادی یعنی مراسم خالقان ویندوز ۱۰ به مخاطبان عرضه خواهد شد و از مشخصات سخت‌افزاری برجسته آن‌ها می‌توان به نمایشگرهای الترا اچ‌دی ۴.۵K اشاره کرد.

سرفیس استودیو باقیمت پایه ۳ هزار دلار و سرفیس بوک جدید باقیمت پایه ۲۴۰۰ دلار عرضه خواهند شد و سرفیس دایل که یک ابزار جانبی است، باقیمت ۹۹ دلار به مشتریان ارائه خواهد شد.
 
کد مطلب: 46217
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام