۰
plusresetminus
پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۱
از اول آبان ماه انجام شد؛

تاییدیه رگولاتوری به ۲۶ کالای مخابراتی/صدور مجوز برای ۳ مدل آیفون

ایتنا- آیفون‌های مدل 7، SE و 6S مربوط به کشور چین تاییدیه دائم دریافت کردند که اعتبار این گواهی تا سال ۹۸ است.
تاییدیه رگولاتوری به ۲۶ کالای مخابراتی/صدور مجوز برای ۳ مدل آیفون


سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از اول آبان ماه تاکنون به ۲۶ قلم کالای مخابراتی و ارتباطی جهت ‌ورود به کشور، گواهی تایید نمونه داد که در بین این اقلام، نام ۳ مدل گوشی آیفون به چشم میخورد.


به گزارشای ایتنا از مهر، تجهیزات مخابراتی تست شده در آزمایشگاه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شامل گوشی موبایل، سوییچ، روتر، مودم های با سیم و بی سیم، تجهیزات با برد ‌کوتاه، بی‌سیم‌های دستی و خودرویی، تبلت‌های سیم‌کارت‌خور و تجهیزات GSM و GPS می شود.

در جدیدترین بررسی صورت گرفته که نتایج آن روی پرتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قرار گرفته است، رگولاتوری از اول آبان ماه تاکنون برای ۲۶ قلم کالای مخابراتی جهت ورود به کشور، گواهی تاییدیه صادر کرده است.

در این زمینه ۳ مدل گوشی موبایل آیفون مدل آیفون 7، SE و 6S مربوط به کشور چین تاییدیه دائم دریافت کردند که اعتبار این گواهی تا سال ۹۸ است.

در همین حال ۱۰ مدل سوئیچ، روتر و مودم های باسیم از کشورهای چین و تایوان تاییدیه موقت گرفته اند. در این لیست، رگولاتوری به دو مدل تجهیزات GPS از کشور چین تایید نمونه داده و یک مدل از این تجهیزات نیز مردود اعلام شده است.

براساس بررسی صورت گرفته از سوی رگولاتوری تبلت سیم کارت خور و تجهیزات GSM از برند TDT مربوط به کشور آلمان، بی‌سیم دستی برند موتورولا از کشور مالزی و چند مدل دستگاه مودم بی‌سیم تاییدیه دائم دریافت کرده‌اند.
کد مطلب: 46210
نام شما
آدرس ايميل شما