۰
plusresetminus
چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۴

رشد ۵۰۰ درصدی خدمات پرداخت الکترونیکی اپل

ایتنا- اخبار منتشرشده حاکی از آن هستند که شرکت اپل درزمینهٔ خدمات پرداخت الکترونیکی خود یعنی اپل پی با رشدی ۵۰۰ درصدی روبرو بوده است.
رشد ۵۰۰ درصدی خدمات پرداخت الکترونیکی اپل


اخبار منتشرشده حاکی از آن هستند که شرکت اپل درزمینهٔ خدمات پرداخت الکترونیکی خود یعنی اپل پی با رشدی ۵۰۰ درصدی روبرو بوده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، بدون شک سیستم‌های پرداخت با استفاده فیزیکی از تلفن همراه را نمی‌توان فناوری همه‌گیر و کاملا مورد قبولی به‌حساب آورد.

با این‌ وجود شرکت‌هایی مانند اپل به‌خوبی می‌دانند که آینده از آن این فناوری است و به همین دلیل نیز سرمایه‌گذاری‌های سنگینی را بر روی سامانه اپل پی انجام داده‌اند.

 

حال به نظر می‌رسد که این سرمایه‌گذاری‌ها به‌خوبی جواب داده‌اند و آمار به‌دست‌آمده خبر از رشد چشمگیر استفاده از اپل پی در میان کاربران دارند.

بر اساس این آمار، میزان تراکنش‌های انجام‌شده به کمک سامانه اپل پی از ماه سپتامبر تا به امروز با رشدی ۵۰۰ درصدی روبرو بوده است.

یکی از دلایل اصلی این رشد چشمگیر را می‌توان عرضه سامانه اپل پی در کشور چین دانست که با توجه به وسعت این بازار، در آینده می‌توان انتظار رشد بیشتری به‌واسطه این بازار را نیز داشت.
 
کد مطلب: 46194
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام