کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آماری ناامیدکننده برای صنایع نیمه‌هادی آمریکا

5 آبان 1395 ساعت 17:43

ایتنا- آمار و ارقام به‌دست‌آمده از صنایع نیمه‌هادی در آمریکا نشان از این دارند که این صنایع توانسته‌اند تا نرخ برابری سفارش به عرضه 1.05 را از خود به‌جای بگذارند.




آمار و ارقام به‌دست‌آمده از صنایع نیمه‌هادی در آمریکا نشان از این دارند که این صنایع توانسته‌اند تا نرخ برابری سفارش به عرضه ۱.۰۵ را از خود به‌جای بگذارند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، نرخ برابری سفارش به عرضه یکی از مفاهیم بسیار مهم در ارزیابی عملکرد شرکت‌های بزرگ در جذب مشتریان است.

این آمار نشان می‌دهد که این شرکت‌ها در ازای هر یک دلار هزینه تولید، چه میزان سفارش دریافته کرده‌اند و درصورتی‌که این رقم پایین‌تر از ۱ باشد، نشان از ضرر دهی شرکت یادشده خواهد داشت.

 

حال این آمار برای صنایع نیمه‌هادی آمریکا در طول ماه گذشته میلادی محاسبه‌ شده است که بر اساس آن رقم ۱.۰۵ برای این صنایع به‌دست‌آمده است که آمار موفقیت‌آمیزی به‌حساب نمی‌آید.

به‌ این‌ ترتیب این صنایع در ازای هر ۱۰۰ دلار هزینه تولید، ۱۰۵ دلار سفارش دریافت کرده‌اند که این آمار نسبت به پیش‌بینی‌های انجام‌شده در ابتدای سال، ۸.۵ درصد کمتر است.

البته آمار کلی سفارش‌ها با رسیدن به رقم ۱.۷۵ میلیارد دلار، نسبت به زمان مشابه در سال گذشته میلادی خبر از رشدی ۳.۲ درصدی می‌دادند ولی درمجموع مسئولان این صنایع از نتیجه به‌دست‌آمده راضی نیستند.
 


کد مطلب: 46189

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/46189/آماری-ناامیدکننده-صنایع-نیمه-هادی-آمریکا

ايتنا
  https://www.itna.ir