۰
plusresetminus
سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۲

طراحی آیفون 8، متفاوت از آنچه فکر می‌کنید

ایتنا - به مناسبت ده ساله شدن گوشی‌های آیفون، آیفون 8 بسیار متفاوت خواهد بود.
طراحی آیفون 8، متفاوت از آنچه فکر می‌کنید


منابع مطلع می‌گویند طراحی آیفون ۸ تا بدان حد متفاوت از طراحی فعلی این گوشی یعنی مدل‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس خواهد بود که هر ناظری را شگفت‌زده می کند.


به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از بی.جی.آر، هدف اصلی اپل از این تغییر طراحی جلب نظر کاربرانی است که دیگر از ظاهر تکراری این گوشی خسته شده‌اند و باریک‌تر شدن آیفون آنها را راضی نمی‌کند.

از سوی دیگر عرضه آیفون ۸ با ده سالگی تولید این گوشی همزمان می‌شود و لذا اپل دوست دارد عرضه آیفون ۸ را به رویدادی خاطره‌انگیز مبدل کند.

علاوه بر تغییر طراحی، قرار است سخت‌افزار داخلی آیفون نیز به طور اساسی تغییر کند، البته در این زمینه اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. برخی منابع مطلع می‌گویند آیفون ۸ جدید دارای نمایشگر OLED پیشرفته‌تر خواهد بود که تمامی سطح گوشی را در برمی‌گیرد و دکمه Home و اسکنر اثر انگشت هم در زیر نمایشگر قرار می‌گیرد.

قاب پشت این گوشی هم شیشه‌ای بوده و دیگر از آلومینیوم در طراحی آن خبری نخواهد بود. البته در لبه‌های بیرونی این گوشی مانند آیفون ۴ باز هم از آلومینیوم استفاده خواهد شد.

استفاده از حسگرهای سه بعدی نسل جدید از دیگر ویژگی‌های آیفون ۸ است. افزایش عمر باتری و قدرت آنتن‌دهی هم در دستور کار اپل خواهد بود.
کد مطلب: 46176
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام