۰
plusresetminus
سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

محاسبه تعرفه اینترنت دریافتی برای کاربران ممکن شد

ایتنا- سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از بارگذاری نرم‌افزار محاسبه تعرفه سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL ) در جهت امکان کنترل تعرفه دریافت این سرویس برای کاربران خبر داد.
محاسبه تعرفه اینترنت دریافتی برای کاربران ممکن شد


به گزارش ایتنا از مهر، رگولاتوری اعلام کرد: این نرم‌افزار به منظور تسهیل و شفاف‌سازی نظارت مشترکان بر تعرفه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت از طریق فناوری‌های ADSL و WiFi و کسب اطلاعات لازم از تعرفه سرویسی که قصد خرید آن را دارند، طراحی شده است.


کاربران با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانند تعرفه کف و سقف سرویس ADSL و WiFi مورد نظر خود را محاسبه کرده و درصورت مشاهده هرگونه مغایرت در نرخ ارائه خدمات توسط دارندگان پروانه ADSL و WiFi با مراجعه به سامانه پاسخگوئی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به آدرس www.۱۹۵.ir و یا تماس تلفنی با شماره ۱۹۵، شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.

این نرم‌افزار در دو نسخه ویندوزی و اندرویدی تهیه شده و در صفحه اصلی پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آدرس www.cra.ir قابل دانلود است.

نسخه ویندوزی این نرم افزار در ویندوز ۷ و بالاتر قابل اجرا بوده و در نسخه‌های پائین‌تر ویندوز با نصب نرم‌افزار .net قابل استفاده است.

تعرفه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ADSL و WiFi در مصوبه ۲۳۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعیین شده است.
کد مطلب: 46171
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام