۰
plusresetminus
يکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۲
به زودی:

رونمایی از محصولات جدید اپل

ایتنا – بهتر است خودتان را برای دور دوم مراسم رونمایی از محصولات اپل آماده کنید. این شرکت در روز ۲۷ اکتبر و در محل ادارات مرکزی خود میزبان مجموعه جدید محصولات خود خواهد بود و انتظار می‌رود برای کامپیوترهای مک‌بوک، به‌روزرسانی‌های عمده‌ای تدارک دیده باشد.
رونمایی از محصولات جدید اپل


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از techcrunch، اپل در روز چهارشنبه اعلام کرد که کمی پس از یک ماه، دوباره و در روز ۲۷ اکتبر میزبان مراسم دیگری خواهد بود که در محل ادارات مرکزی این شرکت برگزار خواهد شد.

در دعوتنامه رسمی این شرکت و در کنار نشان تجاری اپل، نوشته شده: «دوباره سلام».

گفتنی است در همایش ماه سپتامبر سال گذشته، اپل تنها به رونمایی از آیفون ۶ بسنده نکرد و در واقع به معرفی تمام محصولات خود را در همانجا پرداخت.

اما امسال این شرکت از نخستین گردهم‌آیی خود در هفتم ماه سپتامبر، تنها برای پرده‌برداری از گوشی آیفون ۷ و نیز سری دوم اپل‌واچ استفاده کرد. در نتیجه، معرفی و رونمایی محصولات مربوط به کامپیوترهای مکینتاش و تبلت‌های آی‌پد، می‌بایست به زمان دیگری موکول می‌شد.

انتظار می‌رود در طی همایش هفته آینده، کامپیوترهای جدید اپل توجه بسیاری را به خود جلب نمایند. با اینکه اپل هر سال کامپیوترهای مک را به‌روزرسانی کرده، اما بیشتر آنها تغییرات جزئی بوده‌اند و نه نوآوری‌های عمده.

در واقع می‌توان گفت به‌روزرسانی مک‌بوک ۱۲ اینچی مربوط به سال گذشته، تنها طراحی لپ‌تاپ کاملاً جدید این شرکت نسبت به مک‌بوک‌پرو (MacBook Pro) در سال ۲۰۱۲ بود. از سوی دیگر، شایعات حاکی از آن هستند که خط تولید مک در سال جاری دستخوش تحولات زیادی شده است.


گفته می‌شود مدل‌های جدید مک‌بوک‌پرو به جای داشتن کلید، دارای صفحه نمایشگر لمسی OLED است و می‌توان با استفاده از اثر انگشت قفل آنها را باز کرد و دارای درگاه‌های Thunderbolt 3 USB-C می‌باشند.
 
کد مطلب: 46113
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام