۰
plusresetminus
شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۶

ال.جی ایده طراحی گوشی‌های چندتکه را کنار گذاشت

ایتنا - ال.جی قصد دارد طرح ماژولار بودن گوشی‌هایش را کنار بگذارد و وعده داده که در آینده طراحی گوشی‌های خود را جذاب‌تر از امروز خواهد کرد و امکانات جالبی را هم برای گوشی G6 در نظر گرفته است.
ال.جی ایده طراحی گوشی‌های چندتکه را کنار گذاشت


در حالی که گفته می‌شد ال.جی قصد دارد گوشی هوشمند جی ۶ خود را به شکل ماژولار یا چند تکه تولید و عرضه کند، این شرکت ایده یادشده را کنار گذاشته است.


به گزارش ایتنا از فارس، در سبک طراحی قبلی کاربران می‌توانند بخش‌های مختلف گوشی مانند دوربین، نمایشگر، پردازنده اصلی و غیره را جدا و به صورت مستقل تعویض کنند. اما ال.جی ظاهرا دیگر تصمیمی برای این کار ندارد.

ال.جی اولین بار در اوایل امسال با طرح ایده طراحی ماژولار گوشی جی۵ توجهات را به خود جلب کرد. اما میزان فروش این گوشی چندان امیدوارکننده نبود و با توجه به رضایت اندک کاربران ال.جی عقیده خود را در این زمینه تغییر داده است.

هزینه بالای تولید این گوشی و عدم ضرورت تعویض زودهنگام ماژولارهای طراحی‌شده موجب شده تا کاربران رغبتی به خرید این نوع گوشی‌ها نداشته باشند و همین امر بر تصمیم ال.جی هم تاثیر گذاشته است.

این شرکت وعده داده که در آینده طراحی گوشی‌های خود را جذاب‌تر از امروز خواهد کرد و امکانات جالبی را هم برای گوشی G6 در نظر گرفته است. اما جزئیات بیشتری را در این زمینه افشا نکرده است. V۲۰ دیگر گوشی موفق و جذاب این شرکت است که به علت مشکلات گوشی گلکسی نوت ۷ سامسونگ و انفجار باتری‌های آن بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. قرار است گوشی جی‌۶  بهار ۲۰۱۶ عرضه شود.
کد مطلب: 46097
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام