۰
plusresetminus
شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۴
سخنگوی مخابرات تهران و البرز

اخذ هزینه بابت کدهای خدماتی رایگان به دلیل اشکال فنی

ایتنا - این اتفاق به دلیل اشکال فنی در سیستم محاسبه کارکرد ایجاد شده بوده است.
اخذ هزینه بابت کدهای خدماتی رایگان به دلیل اشکال فنی


سخنگوی مخابرات تهران و البرز گفت: به دلایل فنی یک بدهکاری بابت ثبت‌نام تلفن ثابت و یک بستان‌کاری بابت دریافت اشتباه هزینه تماس با کدهای رایگان در قبوض تلفن ثابت ایجاد شده بود که با مشترکان تسویه شد.


به گزارش ایتنا از فارس،‌ محمدرضا بیدخام درباره موارد ابهام در قبوض این دوره تلفن ثابت توضیح داد: در قبوض دوره اول مرداد تا مهر ۹۵ برای برخی مشترکان ۱۰ هزار تومان بدهی بابت هزینه ثبت‌نام تلفن ثابت درج شده که این مبلغ ناشی از مصوبه ۲۰۵ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است که به دلیل مشکل فنی این هزینه از تاریخ اول فروردین ۹۴ تا ۳۰ آبان ۹۴ وصول نشده است.

سخنگوی مخابرات منطقه تهران و البرز افزود: همچنین در قبوض برخی مشترکان بستانکاری بابت برگشت مبلغ کدهای خدماتی محاسبه شده که این مورد نیز به دلیل دریافت اشتباه هزینه بابت تماس با برخی کدهای خدماتی مانند ۱۱۰ و ۱۱۸ از مشترکان دریافت شده بود که نباید محاسبه می‌شد.

به گفته وی این مورد نیز به دلیل اشکال فنی در سیستم محاسبه کارکرد ایجاد شده بوده است.

بیدخام اضافه کرد: طبق مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در برخی قبوض نیز هزینه‌ای بابت حداقل کارکرد اخذ شده که مربوط به مشترکانی است که حداقل کارکرد تعیین شده با تلفن ثابت را نداشته‌اند.
کد مطلب: 46076
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام