۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۲

چشم انداز ناامیدکننده برای اینتل علیرغم افزایش درآمد

ایتنا - ارزش سهام بزرگترین شرکت تراشه‌ساز جهان یعنی اینتل با کاهش ۵.۳ درصدی به ۳۵.۷۵ دلار به ازای هر سهم رسید.
چشم انداز ناامیدکننده برای اینتل علیرغم افزایش درآمد


اگر چه شرکت اینتل از افزایش درآمد و سود خود در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ خبر داده، اما چشم‌انداز درآمدی آن برای ماه‌های آتی ناامیدکننده است.


به گزارش ایتنا از فارس، افزایش تقاضا برای خرید رایانه‌های شخصی و رشد مشاغل مبتنی بر مراکز داده و کسب‌وکارهای کلود باعث شد تا درآمدی خوب برای اینتل در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ رقم بخورد.

با این حال ارزش سهام بزرگترین شرکت تراشه‌ساز جهان با کاهش ۵.۳ درصدی در روز گذشته به ۳۵.۷۵ دلار به ازای هر سهم رسید.

اینتل می‌گوید درآمد خود برای سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ را حدود ۱۵.۷ میلیارد دلار پیش‌بینی کرده است که کمتر از پیش‌بینی‌های قبلی است و نشان‌دهنده کند شدن میزان استقبال از بازار رایانه‌های شخصی است.

اینتل در ماه گذشته برای اولین بار پیش‌بینی درآمدی خود برای سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ را بعد از دو سال افزایش داد. مهم‌ترین تحول درآمدی اینتل مربوط به افزایش ۹.۷ درصدی درآمد آن از محل ارائه خدمات نرم‌افزارهای مبتنی بر کلود و ذخیره داده‌ها بوده است. این رقم در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ به ۴.۵۴ میلیارد دلار افزایش یافته است.

پیش بینی می شود رشد استقبال از خدمات کلود در ماه های آینده هم رشد درآمد در این بخش را برای اینتل به ارمغان آورد. در مقابل با کاهش ۳.۹ درصدی میزان عرضه رایانه‌های شخصی در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ و تداوم این روند بازار فروش سخت‌افزار اینتل وضعیت خوبی نخواهد داشت. درآمد خالص اینتل در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ به ۳.۳۸ میلیارد دلار افزایش یافته است.
کد مطلب: 46062
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام